موشن گرافیک ۱۳۹۷-۸-۱۸ ۱۷:۱۸:۰۲ +۰۳:۳۰
موشن گرافیک رستا آی تی

خدمات موشن گرافیک رستا آی تی

طراحی انیمیشن

انیمیشن های دو بعدی جذاب، انیمیشن های سریالی و طولانی، موشن های انیمیشنی، کارکتر های فانتزی و جذاب، و انواع انیمیشن را به تیم طراحی رستا آی تی بسپارید.

طراحی لوگو متحرک

طراحی برند و هویت شما به صورت متحرک، برای تیز های تبلیغاتی و موشن، به صورت متححرک و طراحی خلاقه را به تیم طراحی و ساخت رستا آی تی بسپارید.

طراحی موشن گرافیک

طراحی و ساخت تیز های تبلیغاتی موشن گرافیک با تصاویر و کارکتر های فانتزی ۲ بعدی و ۳ بعدی میتواند در تبلیغ محصولات شما موثر واقع شود.

موشن گرافیک چیست؟ چرا باید از موشن گرافیک استفاده کنیم؟

نتیجه گیری

motion graphics یک راه خیلی ساده برای انتقال احساس تان به افراد است.
قبل از اینکه تصمیم به تبلیغات گسترده بزنید شاید داشتن یک تیزر معرفی موشن گرافیک
خیلی سریع تر شما را به هدف تان نزدیک کند.

برای دانلود نمونه های موشن گرافی (تیزر) بروی لینک زیر کلیک کنید

مشاوره ساخت تیزر تبلیغاتی (موشن گرافی) کاملا رایگان است. پس اصلا نگران نباشید، اگر قصد ساخت تیزر تبلیغاتی را دارید می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده کنید.

شما می توانید جهت مشاوره و سفارش با شماره تلفن ۰۹۱۲۰۲۹۴۰۴۴ تماس بگیرید.

کانال نمونه تیزر رستا آی تی Tizer_rastait@

مجوبیت موشن گرافیک

شاید به تازگی تیزرهای تبلیغاتی با حالت های دوبعدی
را در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام دیده باشید، که با شخصیت های کارتونی طراحی شده اند.
معمولاً مخاطبین در فضای مجازی ترجیح میدهند فیلم های جذاب را انتخاب کنند.
پس باید ویدئو های را بسازید که در یک نگاه هر کاربر آنلاینی را ترغیب کند روی motion graphics شما کلیک کند.

موشن گرافیک یک هنر ساده در عین پیچیدگی

موشن گرافیک را میتوان خیلی حرفه ای با صدای یک گوینده ترکیب کرد، بدون نیاز به دوربین حرفه ای و تجهیزات یک استدیو.
هر موضوعی را با ارزان ترین قیمت، بهترین کیفیت را نمایش میدهد.
معمولاً یک تیزر تبلیغاتی موشن گرافی را هر کسی تمایل دارد یکبار هم که شده است تماشا کند.
فرض کنید شما قصد دارید آموزش زبان انگلیسی بدهید.
و برای این کار نیاز به تبلیغات دارید.روش های مختلفی وجود دارد.
ولی یکی از بهترین روش های مد روز، استفاده از تصاویر باکیفیت یا تیزرهای موشن گرافیک است.
خیلی ساده میتوانید با طراحی چند کاراکتر کارتونی به همراه صدای خودتان،
خیلی ساده در دل مخاطبان بروید. چون با کودک درون آنها ارتباط برقرار کرده اید.

موشن گرافیک چیست ؟

موشن گرافیک یا موشن گرافی به ویدئو های کوتاه
یا تیزرهای تبلیغایی می گویند که با استفاده از نرم های گرافیکی تولید می شوند.
این یک علم جدید در ایران محسوب میشود که اخیراً علاقه مندان زیادی را نیز به خود جذب کرده است.
معمولاً با نرم افزارهای مختلف شرکت ادوبی مثل افتر افکت و پریمایر آماده می شوند.
موشن گرافی در زبان فارسی تقریباً یک علم نوپا محسوب میشود.

موشن گرافیک

از دو کلمه حرکت و جلوه ویژه تشکیل شده است. یعنی تصاویری که با افکت های خاصی ترکیب شده اند.
تمامی این حرکات داخل نرم افزار های ادوبی قابل انجام است.
هنر motion graphics القای حس است. نه صرفاً زیبایی ظاهری!
پس باید در کمترین زمان بتوانیم با ساخت یک ویدئو کوتاه، مفهموم را برسانیم.

آخرین نمونه کار ها رستا آی تی

چرا تیم رستا آی تی ؟

سلیقه مشتری

پشتیبانی آنلاین

تحویل در کمترین زمان

رضایت مشتریان

گارانتی تضمین کیفیت

قیمت مناسب

چگونه موشن گرافیک سفارش دهیم؟

تحویل سفارش

در کمترین زمان سفارش خود را تحویل بگیرید

ثبت سفارش

سفارش خود را با فرم زیر ثبت کنید

نمونه کار

نمونه کار های رستا آی تی را مشاهده کنید

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

پیج اینستاگرام:

@motiongraphic_rastait

پیام رسان تلگرام:

@rastait

تلفن تماس :

۰۹۱۲۰۲۹۴۰۴۴

توضیحات تکمیلی موشن گرافیک

موشن گرافیک :

از دو واژه موشن به معنای حرکت و گرافیک به معنای تصاویری همچون وکتورها و تصاویری که عموما با برنامه های گرافیکی همچون فتوشاپ و … ساخته میشوند، تشکیل شده است.موشن گرافیک ها اصولا به همراه صدا توسط برنامه هایی مالتی مدیا همچون ادوب افترافکت ساخته میشوند.john withney اولین کسی بود که کلمه موشن گرافیک را وارد فرهنگ و لغات مربوط به دنیای مالتی مدیا کرد.

موشن گرافیک را میتوان اینگونه تعریف کرد:دانش ادغام تصاویر و حرکت آنها به همراه صدا که در ساخت تیزر تبلیغاتی،انیمیشن های دوبعدی،برنامه های آموزشی و…کاربرد دارد و عدم نیاز به دوربین و نور و فیلمبرداری و عدم نیاز به بازیگرو استفاده از رنگ های جذاب، تصاویر گرافیکی متنوع و خلق افکت هایی با جذب مخاطب همگی دلایلی هستند که موشن گرافیک امروزه جزو پرطرفدارترین روشها به ویژه برای تبلیغات مورد استفاده است.

شاید تا به حال در مورد موشن گرافیک شنیده باشید ولی فکر نمیکنم دقیقا بدانید این نوع ویدئو معارفه چه کاربردی دارد؟ یا چطور میتواند به کمپین تبلیغاتی شما کمک کند
موشن گرافیک یک تکنیک فوق العاده برای نمایش ایده های مختلف به صورت خلاصه است. ولی باید خدمت شما عرض کنم که موشن گرافیک فراتر از این است.
در این مقاله ما کامل داستان این سبک نوین را توضیح میدهیم.
ویژگی ها، مزایا همه آنچه که باید بدانید تا بالاترین بازده را داشته باشید. زمانی که این مقاله به پایان رسید مسلما شما درک کاملی پیدا خواهید کرد که چرا این تکنیک منبع خوبی برای تبلیغات ویدئویی محسوب میشود. برای شروع آماده هستید؟

درک مبانی موشن گرافیک

مطمئن هستم که تا به حال در مورد محتوای ویدئویی در گوگل جستجو کرده اید و آشنایی با این نوع محتوا را دارید. حتما میدانید که محتوای ویدئویی قدرت بسیار زیادی در ویدئومارکتینگ دارد.
ولی ما در حال صحبت کردن در مورد موشن گرافیک یا انیمیشن هستیم. این یکی از ابزارهای است که میتوانید سریع، ساده کسب و کارتان را ارتقا دهید. در این میان سبک های مختلف موشن گرافیک جز محبوب ترین روش های بازاریابی است.
نوستالژی گرافیک
از سال ها قبل گرافیک یک تکنیک موثر برای نمایش ایده ها بوده است.همانطور که میدانید امروزه هم گرافیک یک روش عالی برای تبلیغات است. تا اینکه موشن گرافیک روی صحنه آمد.
شاید ممکن است از خودتان بپرسید موشن گرافیک چه کاربردی دارد!
موشن گرافیک یعنی همان تصاویر متحرک که ایده های پیچیده را خیلی ساده نمایش میدهد.
یک مثال واضح میزنم تا بهتر متوجه این سبک بشوید

ویژگی های کلیدی موشن گرافیک

شما برای اینکه ایده های نو خودتان را نمایش دهید نیاز به یک ویدئو موشن گرافیک دارید.
ولی به دلیل یک سری ویژگی های خاص و کارکترهای فلت، موشن گرافیک از سایر سبک های ویدئویی برجسته شده است. با یک جمع بندی ساده میتوانید موشن گرافیک را بهتر درک کنید.
۱-به عنوان یکی از معروف ترین سبک های ویدئو پرزنتیشن (معارفه) شناخته شده است.
۲-این یکی از سبک های رسمی و غیر رسمی برای هر بیزنس محسوب میشود.
۳-با ترکیب رنگ و المان های مختلف باعث جذاب تر شدن ویدئو های آموزشی میشود.
۴-یکی ار بهترین سبک ها برای ترکیب ایده هاست.
۵-موشن گرافیک برای نمایش آمار، ارقام، دسته بندی محصولات استفاده میشود.
۶-موشن گرافیک یک راه کار عملی برای ساده کردن مفاهیم پیچیده و کسل کننده به محتوای جذاب است
من مطمئن هستم که از این ۶ نکته بالا لذت برده اید ولی الان ۳ ویژگی طلایی موشن گرافیک را زیر ذره بین میگزاریم.

۱ قدرت بصری شگفت انگیز
بازاریابان آنلاین همیشه از جلوه های تصویری استفاده میکنند تا پیام خودشان را ساده تر کنند. استفاده از موشن گرافیک به معنای قابل فهم تر کردن محتوا است. این یک اتفاق شانسی نیست.
همه ما از دیدن لذت میبیرم و دوست داریم در سریع تر زمان ممکن هر چیزی را درک کنیم.
این یعنی ما تمامی اطلاعات ورودی به مغزمان را بعدا سریع تر به یاد میاوریم. چون تمامی اعداد، ارقام و نکات به صورت تصویری در ذهن ما قرار گرفته است. هر چقدر جلوه های تصویری جذاب تر باشد ماندگاری در ذهن بیشتر میشود. در نتیجه موشن گرافیک برای مغز انسان قابل درک است.

۲ طرح های جذاب زنده
موشن گرافیک اصلا در مورد طرح های ساده نیست بلکه خیلی فراتر از این موضوع است
در مورد طراح های متحرک انیمیشنی است. در واقع جلوه های انیمیشنی بر روی تصاویر باعث میشود تا طرح های ساده رنگ و بوی زنده بودن به خود بگیرند. با این توانایی شما قادر خواهید بود هر ایده پیچیده ای را تنها با استفاده از عناصر گرافیکی متحرک اجرا کنید. این نکته بسیار مهم است چون مخاطبین شما در عرض چند ثانیه درک میکنند که محصول شما دقیقا چیست.

۳ ترکیب دو جهان
یکی از ویژگی های منحصر به فرد موشن گرافیک، شخصیت پردازی است. یعنی شما هر زمانی که نیاز به نمایش احساسات انسانی داشتید میتوانید شخصیت های کارتونی وارد کنید. با این شیوه شما یک کاراکتر جذاب ساخته اید که با حرکات خودش حس زنده بودن را به مخاطب میدهد پس موشن گرافیک هرگز یک کار منصوعی نیست بلکه ابزاری برای انتقال مفهموم از دنیای آنلاین به انسان هاست.

اهداف تولید تیزر موشن گرافیک

این تکنیک ساده و مفید برای نمایش بهتر محصولات مختلف به کار می‌رود. مثلاً اگر شما تولیدکننده دستگاه‌های صنعتی باشید.چنانچه برای تبلیغات خودتان از تیزر های واقعی (فیلم برداری) استفاده کنید خب قشر خیلی کمی از مردم آن را خواهند دید. چون اینگونه ویدئو ها در ذهن مردم تبلیغاتی محسوب میشود در نتیجه افراد علاقه زیادی به دیدن اینگونه کلیپ ها ندارد. ولی اگر ویدئو شما کمی حالت طنز و سرگرمی داشته باشد احتمال فراگیر شدنش بیشتر می‌شود. پس هدف ما از تولید یک تیزر متناسب با قیمت تولید موشن گرافیک این است که مخاطبین بیشتری جذب کنیم. طوری که با هر بازدید، آن فرد تمایل به ارسال برای دیگران را داشته باشد.

معرفی آقای اینستاگرام