شما در طی چند ماه میتوانید با یاد گیری روشهای افزایش فالوور اینستاگرام برای بازاریابی درآمد کسب کنید. تعجب نکنید اینستاگرام قابلیت تبدیل شما به یک میلیونر را دارد. ممکن است در قلمرو کریستینو رونالدو یا نمونههای ایرانی نباشید، که میلیونها فالوور دارند. اما افزایش فالوور اینستاگرام میتواند شما را به درآمد باور نکردنی برساند. برای به حقیقت پیوستن این امر استفاده از برنامه اینستاگرام برای بازاریابی امری غیرقابلانکار است.
۳ ایده افزایش فالوور اینستاگرام برای بازاریابی
اگر شما یکی از ۸۰۰ میلیون کاربر ماهانه اینستاگرام هستید، میدانید که شبکه اجتماعی بهعنوان یک پلتفرم بازاریابی قدرتمند است. این ابزار یک مکان اصلی برای تبلیغ محصولات، برقراری ارتباط با مشتریان و رسیدن به افراد جدید در بازار هدف است. هرکسی میتواند این کار را انجام بدهد؛ اما سؤال این است آیا کسب و کار شما میتواند موفقیت لازم را پیدا کند؟ و چطور؟ در این مقاله، من به این سؤالات و بیشتر پاسخ خواهم داد. با پرداختن به نکات شگفتانگیز این مقاله میتوانید افزایش فالوور اینستاگرام برای بازاریابی محقق سازید. با شروع یک ایده میتوانم ضمانت کنم، به شما کمک میکند تا فالوور بیشتری را جذب کنید.البته شما می توانید در صفحه افزایش فالوور واقعی اینستاگرام راهکارهای کاملتر و بهتری را به دست آورید.
نمایش مشخصات عمومی محصول در اینستاگرام
یکی از بهترین راهها برای فروش بیشتر محصول یا خدمات شما در اینستا اجرای یک مسابقه است. اینکه آیا شما دنبال فالوور بیشتری هستید؟ یا جذب و فروش محصولات بیشتر؟ اجرای مسابقه بهترین روش برای انجام این کار است. اگر شما مشتاق این برنامه هستید، حتما مشاهده کردهاید که تعداد زیادی از هدایای تبلیغاتی برای برند شدن، رقابت و یا معروف شدن است. نتیجه مسابقه در اینستاگرام افزایش ارتباط و فروش بیشتر است.
نگاهی به مسابقات افزایش فالوور اینستاگرام برای بازاریابی
بیایید نگاهی به نحوه استفاده از رقابتها و مسابقات اینستاگرام برای این منظور بیندازیم.
- یک مسابقه هشتگ در اینستاگرام با برند خاص خود اجرا کنید. از یک ابزار مسابقه در این برنامه مانند Wishpond (هزینه راه اندازی ۴۴ دلار) برای ساخت مسابقه برای افزایش فالوور اینستاگرام برای بازاریابی استفاده کنید. صفحه خود را با یکی از قالبهای جذاب Wishpond بسازید و یک بسته جایزه عالی برای این مسابقات بگذارید.
چگونگی افزایش فالوور اینستاگرام برای بازاریابی از طریق برنامه مسابقه
اعضای مسابقه عکسها را به اینستاگرام با هشتگ انتخابی شما آپلود میکنند. این عکسها بهصورت خودکار در یک گالری از هشتگها که در آن مردم میتوانند زیر عکسها رأی دهند ظاهر میشود. در این گالری مردم میتوانند عکسهای رقیبانشان را مشاهده کنند. فعال کردن رأی دادن در صفحه مسابقه به شما اجازه میدهد تا به جمعآوری مشخصات یا آدرسهای ایمیل، بپردازید. این کار برای ایمیل مارکتینگ و افزایش فالوور اینستاگرام برای بازاریابی امری مهم و پیشبینی شده است. این یکی از اولویتهای بازاریابی به حساب میآید. برنامهای که خالی از لطف نیست آن را امتحان کنید.
نوع دوم مسابقه اینستاگرامی
روش دیگری وجود دارد؛ و آن ایجاد یک نوع دیگر مسابقه است. روند کمی متفاوتتر است. اگرچه مسابقههای هشتگ بسیار جذاب هستند. این مسابقات نیاز به پست هایی برای آپلود با هشتگ خاص برند خودتان دارد. برای شما ممکن است سخت باشد. اگر این کار برای برند و بازار هدف خودتان باشد، تمام تلاشتان را خواهید کرد. مانند اینکه در حال اجرا یک بیلبورد تبلیغاتی در Instagram هستید!
روند ثبتنام برای این قسمت کمی متفاوت است. با استفاده از برنامههای خاص اینستاگرام، صفحهای که شامل اطلاعات مربوط به مسابقه، جایزه و یک فرم اطلاعاتی است که میخواهید از فالوور ها جمعآوری کنید بسازید. با این حساب ساختن یک صفحه مسابقه و ثبتنام (فقط ایمیل و نام) کمک زیادی به افزایش فالوور اینستاگرام برای بازاریابی میکند. این روشها در ایمیل مارکتینگ مطرح است.
بهترین راهکار افزایش فالوور اینستاگرام برای بازاریابی با هشتگ
یک صفحه جدید بسازید. مجموعهای از پست های اینستاگرام یا استوری هایی که به مسابقات مربوط است را به صفحه سایت خود لینک کنید. بهتر است این کار را دقیقتر برنامهریزی کنید. بهترین روش اینستاگرام برای این مورد این است که لینک را در پست هایی با لوکیشن و هشتگ محل خود قرار دهید تا افراد با سرچ بتوانند بهراحتی روی آن کلیک کنند و وارد شوند.
مسابقات اینستاگرام بهخصوص هنگامیکه شما دارای بودجه برای تبلیغات هستید، بهطور خاص کار میکنند. به این دلیل که تبلیغات و جایزه تنها راه ارسال افراد به یک لینک خارجی از یک پست است و ارسال افراد به صفحهی دیگر پیروزی شما را برای جمعآوری ایمیلها و ورود به سیستم را تضمین میکند. این شیوه نوین افزایش فالوور اینستاگرام برای بازاریابی است.
آیا در مورد افزایش فالوور اینستاگرام برای بازاریابی میدانید؟
گفتیم مسابقه یکی از بهترین راههای ایجاد تعامل و فروش است. سازنده مسابقهInstagram Wishpond ویژگیهای دهها قالب که برای مسابقه ساخته شدهاند را ترکیب کرده است.میتوانید از Wishpond رایگان استفاده کنید! با این برنامه و مسابقات حتمی سازید. باتوجه به اینکه آیا شما یک کسب و کار جدید را راه انداختهاید یا فقط به دنبال گسترش و افزایش تعداد مشتری هستید یک مسابقه با جایزه متناسب بودجه شما کافی است.
مزایای مسابقات افزایش فالوور اینستاگرام برای بازاریابی
مسابقات بهترین راه برای سرعت بخشیدن به پیروزی شما و درگیر شدن چند بستر روی اینترنت است. مسابقات باهدف افزایش فالوور برای اینستاگرام کاملا ضروری هستند. آنها برای کمک به بهبود بخشیدن به اهداف اجتماعی شما بهشدت کار میکنند. مسابقات مستقیماً به کسانی که با کسبوکار شما در رسانههای اجتماعی مرتبط هستند، باج میدهند!
بهعنوانمثال، کسی که وارد مسابقات میشود، و شرط ورود این است که ۵ نفر را منشن کنند. ممکن است ۵ ورودی اضافی را برای فالوو کردن شما در اینستاگرام و یا لینک مسابقه را برای ۱۰ دوست خود برای ورود به مسابقه نیز بفرستد.
نکات ریز مسابقه افزایش فالوور اینستاگرام برای بازاریابی
نمایش تبلیغات Instagram را در مسابقه خود اجرا کنید؛ مانند یک فروشگاه ساعت که از مشتریان میخواهد با ساعت خود عکس بگیرند. اگر میخواهید مسابقه را بهترین فرصت برای موفقیت فعالیت خود و صرف درست انرژی بهکار بگیرید. یک راه برای تضمینی وجود دارد که محصول شما به تعدادی از مشتریان بالقوه و جدید که احتمالاً علاقهمند به محصول شما هستند، ارائه خواهد شد. این معنی واضح افزایش فالوور اینستاگرام برای بازاریابی است.
تبلیغات اینستاگرام
ازآنجاکه امکان تبلیغات اینستاگرام یا Instagram Ads پلت فرم فیسبوک را به اشتراک میگذارد. و برای اینکار هدفمند و قدرتمند است. این روش به کاربران امکان میدهد بر اساس چیزهایی که فیسبوک در مورد آنها میداند، از جمله آمار بینندگان، منافع و موارد دیگر افراد را هدف قرار دهند. اینیک راه فوقالعاده مفید برای رسیدن به افرادی است که میتوانید به مشتریان تبدیل شوند.
گذاشتن سایت در بیو اینستاگرام
بهجای آنکه به دنبال بازاریابی دنبال کنندگان فعلی خود (که احتمالاً در حال حاضر مشتریان شما هستند) باشید. در تبلیغ مسابقات، جایزه خود را برجسته کنید؛ چرا که در نهایت، مردم از طریق کلیک کردن مسابقه مشخصات خود را وارد میکنند. در نظر بگیرید که برای تبلیغ ابتدا توجه مخاطبان خود را جلب کنید. نمایش آگهی Instagram در یک صفحه اصلی یا صفحه محصول سایت خود یکی از سادهترین راههاست. این ایجاد تبلیغات برای محصولات خود است که به فروشگاه تجارت الکترونیک یا وبسایت شما پیوند دارند.
افزایش فالوور اینستاگرام برای بازاریابی با لینک سایت
تبلیغات در Instagram منحصربهفرد هستند. لینک سایت شما در بیو به شما اجازه میدهد روی لینکی کلیک کنید که گذاشتن آن در هر نوع پست امکانپذیر نیست. اگر سایت ندارید یک عکس (چند عکس) از محصولات خود را با توضیحات و یک شماره تلفن، بگذارید. سپس از مشتریان خود بخواهید که خرید کنند! اگر میخواهید شانس خود را در فروش به حداکثر برسانید، با توجه به اضافه کردن پیشنهاد یا تخفیف محدود به تبلیغات خود افزایش فالوور اینستاگرام برای بازاریابی را عملی سازید. اگر شما خدمات ارائه میدهید، یک پیشنهاد (مانند مشاوره یا ارزیابی) را که میتوانید برای مشتری ارائه دهید، را در نظر بگیرید. از مهمترین بخشهای یک آگهی موفق، صفحهای است که مشتری را به آن هدایت میکنید.
تخفیفهای پست و کوپنهای Instagram
تخفیف یا کوپن میتواند یک پلت فرم منفعل باشد. به این معنا است که مردم استوری اینستاگرام را بدون هیچ قصدی چک میکنند. معمولاً آنها این کار را انجام میدهند تا ارتباطات خود را با آخرین نفری که استوری گذاشته برقرار کنند. ممکن است این کار را برای گذراندن زمان انجام دهند. اگر میخواهید فروش را از طریق Instagram انجام دهید، مهم است که شما تخفیفات را با محتوایی که آنها را به بینندگان فعال تبدیل میکنند، به اشتراک بگذارید. معمولاً افرادی که در مقابل پستهای جذاب محصول واکنش نشان میدهند، بهخوبی برای شما تبلیغ میکنند. پیشنهادات خود را با عکس محصول به نمایش بگذارید و متن را (در عکس یا عنوان) اضافه کنید که یک پیشنهاد یا کد کوپن را ارائه میدهد.
حرف آخر
امیدواریم از این سه راهکار توانسته باشید برای اهداف بازاریابی تان فالور جذب کرده باشید. با این حال اگر فکر میکنید به کمک بیشتری احتیاج دارید ما در لینک افزایش فالوور اینستاگرام در ۳ مرحله به شما کمک بیشتری کردهایم.