چطور اشتباهات بچه گانه در سئو وردپرس نکنیم؟ (قسمت دوم)

سئو کردن

چطور اشتباهات بچه گانه در سئو کردن وردپرس نکنیم؟ (قسمت دوم)

نکات کلیدی سئو کردن وردپرس

سئو کردن
سئو کردن

افزونه کش وردپرس

اگر از وردپرس استفاده میکنید به شما توصیه میکنم
نگاه دقیق تری به افزونه های سایت تان بکنید.
آیا واقعا تک تک این ها نیاز اند؟ شاید هم بتوانید
از افزونه های استفاده کنید که قابلیت چند افزونه را یکجا داشته باشند.
بهترین نصیحتی که میتوانم بکنم این است
که کمترین همیشه بهترین است.
یعنی تا حد امکان از افزونه های کمتری استفاده نمایید.
چون با این کار سرعت سایت وردپرس خودتان را بالاتر میبرید.
و افزونه های غیر ضروری وردپرس را پاک کنید.

دویدن روی تردمیل سئو کردن

اگر میخواهید از اینکه کلمات کلیدی صحیحی
برای صفحه های سایتان انتخاب کرده اید مطمئن شوید.
ابتدا نگاهی بکنید به لیست کلماتی که برای گوگل بهنیه سازی کرده اید.
من اکثرا در مشاوره های خودم به این نکته برخورد میکنم
که افراد کسب‌و‌کار آنلاین خودشان را برای کلمات عمومی بهینه میکنند.

گاهی اینقدر این کلمات عمومی اند که تعجب میکنم.
اگر شما صاحب یک مغازه عروسک فروشی هستید.
و کلمه عرروسک را بهینه (سئو کردن) کرده اید. اصلا انتخاب خوبی نکرده اید.
شما باید عبارت طولانی تری را برای سئو آماده میکردید.

در غیر این صورت شما باید با رقبای زیادی دست و پنجه نرم کنید.
فرض کنید تولیدی های بزرگ و کوچک هم این کلمه را برای خودشان انتخاب کرده اند.
یا حتی تاجران عروسک هم برای افزایش فروش خود اقداماتی انجام داده اند.
در نتیجه شما باید با طیف وسیعی از افراد بجنگنید. که مسلما آنها قوی تر از شما هستند.

محل زندگی

نکته بعدی بسیار ساده که فراموش کردین، معرفی شهر خودتان بود.
فرض کنید شما صاحب یک مغازه عروسک فروشی در اصفهان هستید.
آیا آمار دقیقی از تعداد مغازه های هم صنف خود دارید.
فکر کنید شما باید با تمامی شهرهای ایران وارد رقابت بی فایده شوید.
این کار در ابتدا اصلا برای کسب و کارتان مفید نیست. پس نیار به تغییر داریم!

عروسک دم دراز

عبارت های کلیدی بلندتر که به اصطلاح کلمات دم دراز، را بیشتر به کار ببرید
و استراتژی سایت را بر روی کامنت اختصاصی هدفمند پایه گزاری کنید.
مثلا خرید عروسک در اصفهان
البته که با انتخاب کلمات دم دراز، حجم کمتری از جستجو را را برای خود میکنید.
ولی شما میتوانید با بهینه سازی تعداد صفحات بیشتر، سهم بزرگتری از این قشر مشتریان را مال خود کنید.
احتمالا سایت شما برای هر یک از این عبارت های کلیدی ترافیک بیشتری را میگیرد
مگر آنکه شما روی تک کلمه، سئو کرده باشید.

نتیجه‌گیری

پس سعی کنید تا جای ممکن
مشتریان خاص محصولات خود را بیابید نه تمام کاربران آنلاین را
پیشنهاد من در اخر این است
که حتی جنس یا رنگ یا یک ویژگی خاص از عروسک را هم اضافه کنید.
مثلا خرید عروسک پارچه ای در اصفهان را سئو کنید.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالا بروید