تاثیر متن تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک بر سئو

متن تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک

متن تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک

متن تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک
متن تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک

متن تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک یک ترکیب بسیار زیبایی است از انیمیشن ها، متن ها، صداها و یا موسیقی که با المنت های زیبا به صورت فلت طراحی می گردد.

دلایل استفاده از این طرح ها گیرایی و جذابیت گرافیکی و تاثیر گذاری زیاد روی مخاطب است.

این هنر مخاطبین را از دردسرهای فیلم برداری و هزینه های زیاد آن دور می سازد.

با توجه به گستردگی مخاطبین در فضای مجازی، تلویزیون و… این کار متفاوت از رسانه های دیگر است.

با توجه به هزینه های سنگین پخش در تلویزیون، تیزرها باید در کمترین زمان محصول خود را به مخاطبین عرضه نمایند؛

یعنی با استفاده از گرافیک و ترکیب آن با متن میتوانیم در مدت زمان کوتاهی پیام اساسی و مفهوم واضح را به گوش مخاطبین برسانیم.

همچنین این پیام باید در ذهن مخاطب اثر و ماندگاری داشته باشد؛ و برند مربوط را در ذهن مشتری ثبت کنیم.

تاثیر متن تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک بر سئو

در دنیای امروز ما تأکید ویژه و اساسی سئو بر تهیه و تولید محتواهای باکیفیت است.

نمونه‌ای از محتواهای تأثیرگذار را می‌توان دریافت که این خود به‌نوعی محتوای سایت محسوب می‌گردد.

این متن‌ها توسط خزنده‌های گوگل به‌خوبی مورد بازدید قرار می‌گیرند.

درنتیجه متن باکیفیت باعث می‌شود که رنک وب‌سایت شما به‌طور چشمگیری صعود کند.

به خاطر این موضوع اکثر مدیران وب‌سایت یکی از بخش‌های خود را به تولید محتوا اختصاص داده‌اند.

این مورد در کلیپ‌های ویدیوی و موشن گرافی صدق می‌کند و به‌اندازه تولید محتوا نقش دارد.

مراحل تولید متن تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک خوب

یکی از مشکلات طراحان موشن گرافیک این است که چه متنی را به کار بگیرند.

باید مناسب با کسب‌وکار باشد. اینکه چگونه متنی را تولید کنند که متناسب با مخاطبان و بینندگان باشد، مسئله اصلی آنهاست.

ما در این مقاله در خصوص راهکار همین مشکل با شما صحبت خواهیم کرد.

اینکه شما چگونه یک متن تیزر تبلیغاتی مناسب تولید کنید و چه چیزهایی لازمه این کار هست.

داشتن ایده برای تولید متن تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک

اولین قدم تولید یک تیزر هست. شما اول باید موضوع تیزر خود را تعیین کرده و بعد برحسب آن‌ها شروع به تولید ایده و طرح موضوع جدید کنید.

موضوعات مرتبط به تیزر و تبلیغ را یادداشت کنید و بهترین موضوع را انتخاب کنید.

وقتی شما از ویدیو برای تبلیغات استفاده می‌کنید یک فرصت خیلی خوب برای رساندن پیام برند خود دارید.

با داشتن ایده مناسب و درگیر کردن حس دیداری و شنیداری مخاطب بعد از اجرای ایده خوبتان می‌توانید نام و پیام برند خود را در ذهن مشتری حک کنید.

کلمات کلیدی متن تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک

از علل این‌که شما به تولید تیزر می‌پردازید، به کار بردن کلمات کلیدی داخل تیزر است.

لیست کلمات کلیدی مهم و تأثیرگذاری که می‌خواهید بر روی آن‌ها برنامه‌ریزی کنید را یادداشت کنید؛

و شروع به طراحی و نوشتن کنید. برای این کار می‌توانید از سئو برای تولید متن تیزر تبلیغاتی استفاده کنید و واژه‌ها و عبارت مربوط که بیشترین سرچ رادارند پیدا کنید.

حجم کم متن تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک

یکی از اشتباهاتی که افراد در نوشتن خود می‌کنند، کمیت محتوای خود را دست‌کم می‌گیرند یا یک سری جملات کلی می‌نویسند مانند فروش ویژه این تیتر کلی علاوه براینکه تکراری می باشد بیننده کمتری به خود می گیرد.

کمیت مهمترین بخش است زیرا در تعداد کم می توانید کلمات کلیدی و یا عبارتهای مهم را به طور هوشمندانه به کار ببرید و مهمتر از همه اینکه این خلاصه بودن مطلب شماست که کاربر را جذب می کند پس در نوشتن آن دقت زیادی خرج کنید.

چک کردن متن تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک های دیگر

برای متن تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک، کلیپ های رقیب را بررسی کرده و سعی کنید کمبودهایی که در متن آنها وجود دارد را در بخش خود رفع کنید اگر هم اصلاً درحوزه کاری شما تیزری وجود ندارد، این به نفع شما می باشد و لازم نیست که خیلی تلاش برای پیشی گرفتن از رقیبان کنید.

توجه به نیاز مخاطب در متن تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک

مخاطب اصلی محتوای شما، مخاطبتان می باشد پس باید متنی تولید کنید که نیاز های عمده، خدمات یا سایر مسائل و تمامی مشخصاتی که دنبال آن هستند را مورد پوشش قرار دهند.

مخاطبان، ساعت هایی زیادی را صرف می کنند تا بتوانند مطلب یا تیزر مورد نیاز خود را جستجو کنند، درصورتی که شما این نیاز آنها را از طریق متن تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک مورد پوشش قرار دهید، میتوانید به یک منبع پر اعتبار تبدیل شوید.

باید در متن تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک به معرفی محصول ویا خدماتی که مد نظر ارائه دهنده است بپردازیم،

سعی کنید تمامی اطلاعات و مسائل آن را بیان کنید؛

اما نه خیلی توضیحات خسته کننده که مشتری کسل شود؛ و از ادامه دیدن تیزر منصرف شود.

تیزر موشن گرافیک آموزشی تولید کنید

اکثر افراد دنبال جواب سوال چگونه و چرا هستند پس باید در تولید خود بتوانید به این نوع از سوالات پاسخ دهید.

خیلی از مخاطبان دارای ایده های آموزشی می باشند،

شما می توانید با کمک آنها یک تیزر آموزشی تولید کنید و همچنین به آنها کمک کرده اید که متن آنها در اینترنت نشان داده شود.

یک مزیت این روش این است که نویسندگان محتوای شرکت شما، در رزومه کاری خود اسم شرکت و وبسایت شما آورده که نتیجه این کار کمک به برندسازی شماست.

همه رازها و افسانه های کسب وکار خود را ذکر کنید

همه در کسب و کار خود دارای افسانه و اسرار زیادی هستند.

گاهی این مسائل باعث دید غلط مخاطب و اطلاع نادرست از آنها می شود.

شما باید تمامی این رازها و تفکرات را بیان کنید و با بیان و ادله کافی آنها را انکار یا اثبات کنید.

بروز بودن متن تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک

همیشه متن تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک به‌روز و جدیدتر ایجاد می‌شود.

یک بازاریاب محتوا باید، اطلاعات خود را در این زمینه به‌روز نگه دارد.

نوع فونت‌هایی هم که استفاده می‌شود بر میزان خوانایی تأثیر بسزایی دارد

پس باید در این خصوص اطلاعات خود را آپدیت نمایید و از تکنیک‌های فرمتی جدید استفاده کنید.

رعایت نکات نگارشی در متن تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک

یکی از نکات مهم که باید قبل از تهیه تیزر موشن به آن توجه نمود، نکات نگارشی است.

به کار بردن صحیح نکاتی مانند جمله‌بندی درست و نداشتن غلط املایی و علامت های نگارشی طبق اصول در تولید متن مهم است.

به کار بردن اشتباهی یکی از این قواعد، باعث کج‌فهمی مطالب توسط خواننده می‌شود و تمامی زحمت‌های شمارا باطل خواهد کرد.

ویژگی‌های کلیدی در محتوای تیزر

ایده‌هایی که مورداستفاده قرار می‌گیرد باید معنا و مفهوم را منتقل نماید.

هر تیزر جذاب بر اساس یک ایده تبلیغاتی جذاب ساخته شود.

این محتوا باید بتواند در کمترین زمان بالاترین اطلاع‌رسانی را به مخاطب اعلام نماید.

همچنین با توجه به ادراک ذهنی مخاطب ساخته شود

یعنی تمام محتوا و تصویر در جهت فهماندن منظور کلی خودمان به مخاطب باشد.

نمونه‌هایی از متن تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک خلاقانه

نمونه‌ای زیبا از متن‌های پر مفهوم و خلاصه بدون آسیب زدن به ماهیت گرافیکی موشن تیزر خلاقانه و زیبای گوگل هست.

این تیزر https://goo.gl/dJYXmR را اگر مشاهده نمایید متوجه خواهید شد که متن خلاصه و مفید در موشن گرافیک مؤثر است.

کمیت همراه باکیفیت بسیار کارساز و نتیجه‌بخش است.

شاید مطلع باشید ۶۵% از بازدیدهایی که از یک سایت انجام می‌شود

بعد از دیدن ویدیویی در مورد آن سایت و برند است.

بدیهی است که کیفیت یک ویدیو می‌تواند به‌صورت قابل‌توجهی روی آمارهای بازدید سایت و بهبود سئو کمک کند و افراد زیادی را جذب سایت شما کند.

خلاصه

همان‌طور که ذکر کردیم محتوا و متن تیزر برای موشن گرافیک از اهمیت بسیاری برخوردار است.

علاوه بر اینکه متن تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک باید کاربرپسند باشد لازم است گوگل پسند هم باشد؛

یعنی در شبکه اجتماعی یا سایتی که تیزر را قرار می‌دهیم

بتواند ازلحاظ سئو قوی باشد و مخاطبان بی‌شماری را به خود جذب کند.

اساس این کار همان متن و محتوای جذاب هست؛

بنابراین سعی کنید کیفیت را فدای کمیت نکنید.

متنی جذاب، فراگیر و همه‌پسند را ارائه دهید.

بگفته سایت hubspot ، ۳۹%  از تصمیم‌گیرندگان و تأثیرگذاران یک کسب‌وکار بعد از تماشای ویدیو با یکی از فروشندگان آن شرکت تماس می‌گیرند.

با اضافه کردن یک ویدیوی موشن گرافیک در صفحه اصلی سایت، علاوه بر بالا بردن سئو سایت به‌راحتی کلیک‌های سایت خود را افزایش دهید.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالا بروید