افزایش واقعی فالوورهای اینستاگرام – امروزه در ایران کسب درآمد مانند گذشته فقط از راه های سنتی حاصل نمی شود. بسیاری از مردم، خصوصا جوانان که دارای خلاقیت و انرژی بیشتری برای پیاده سازی ایده های جدید هستند، از فضای مجازی برای کسب درآمد استفاده می کنند. این کسب درامد با توجه به نوع کار و البته استراتژی به کار گرفته شده از چند هزار تومان تا چند صد میلیون تومان می تواند متغیر باشد.
اینستاگرام نیز یکی از روش های کسب درآمد از اینترنت است که در حال حاضر چه در ایران و چه در سایر کشورها، محبوبیت بالایی دارد. در بخش اول نوشته آموزش افزایش رایگان فالوور اینستاگرام در ۲۱ گام – بخش اول برای شما از ۱۰ گام اول افزایش واقعی فالوور اینستاگرام گفتیم. در بخش دوم و پایانی مقاله قصد داری به ۱۱ راه باقی مانده افزایش واقعی فالوور اینستاگرام اشاره کنیم تا بتوانید با به کارگیری صحیح آن ها، فالوورهای اینستاگرامی تان را به طور واقعی افزایش دهید.
آموزش افزایش واقعی فالوورهای اینستاگرام در ۲۱ گام – بخش دوم
افزایش واقعی فالوورهای اینستاگرام
۱۱- کپشن های متقاعد کننده بنویسید
اگر چه اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بصری است، اما کپشن تصاویر نقش مهمی در افزایش تعامل با مخاطبان دارد. کپشن به شما کمک می کند که با افزایش واقعی فالوور اینستاگرام مخاطبان بیشتری کسب کنید. در ادامه برخی از استراتژی های کلیدی در رابطه با کپشن اینستاگرام ارائه می کنیم.. لطفا با دقت به آن ها توجه کنید.
قرار دادن مهمترین کلمات در ابتدای متن
کپشن ها در فید کاربران پس از چند خط متن ناپدید می شوند، بنابراین اطلاعات بیشتر و قانع کننده را به بالای صفحه منتقل کنید.
طرح پرسش
این باعث می شود مخاطبانتان راحت تر کامنت بگذارند. و این تعامل کمک خواهد کرد که حساب کاربری شما برای افراد بیشتری قابل رویت باشد.
استفاده از ایموجی
ایموجی می تواند به چشم خواننده برای بهتر خواندن و در نتیجه بهتر درک کردن کمک کند. ایموجی ها برای اکثر اکانت ها در این شبکه اجتماعی بصری مناسب هستند. به طور کلی ایموجیها با افزایش تعامل با مخاطبان به طور غیرمستقیم و البته موثری باعث افزایش واقعی فالوورهای اینستاگرام می شود.
نگارش کپشن های با طول مختلف
اینستاگرام اجازه می دهد تا کپشن های طولانی داشته باشید. بنابراین اگر بخواهید پست خود را تأیید کنید، می توانید داستان های عمیقی را امتحان کنید. زمانی که تصاویر خود گویا هستند، کپشن فوق العاده کوتاه نیز می تواند بسیار موثر باشد.
۱۲- بیو و پروفایل عالی داشته باشید
پروفایل شما ستون حضور شما در اینستاگرام است و یک محصول خوب، کلید رشد مخاطبان شما است. چه کسی بر روی دکمه فالو در پروفایل نامشخص، ناقص یا غیرقابل تشخیص کلیک می کند؟
پروفایل شامل نام، نام کاربری، وب سایت و بیو شما است
نام
حداکثر ۳۰ کاراکتر و شامل جستجوی اینستاگرام می شود. بنابراین ممکن است بخواهید یک کلمه کلیدی وارد کنید.
نام کاربری
آن را با سایر کانال های اجتماعی خود یکی کنید. این کار باعث می شود فالوور های شما در سیستم عاملهای دیگر آسان تر شما را در اینستاگرام پیدا کنند.
وب سایت
تنها مکان در اینستاگرام که در آن می توانید یک لینک قابل کلیک قرار دهید (به غیر از تماس ها در تبلیغات و استوری اکانتهای تجاری بالای ۱۰ هزار فالوور).
بیو
۱۵۰ کاراکتر برای انتقال هویت برند است. در بیو باید سعی کنید با دلیل به بازدیدکنندگان توضیح دهید که چرا باید شما را دنبال کنند. قاعدتا اگر توضیح شما متقاعد کننده باشد باعث افزایش واقعی فالوورهای اینستاگرام شما خواهد شد.
۱۳- کاربران دیگر را تگ کنید
می توانید دیگر کاربران اینستاگرام را در عکس های خود را با علامت @ در کپشن یا با استفاده از قابلیت تگ اینستاگرم (در تصاویر) همراه کنید. شما با تگ کردن، افراد را تشویق میکنید تا با این پست ارتباط برقرار کنند و آن را به اشتراک بگذارند. این اقدام شما در نهایت منجر به افزایش واقعی فالوور اینستاگرام می شود.
۱۴- از فالورهای خود بخواهید دوستانشان را تگ کنند
همچنین می توانید فالورهای خود را تشویق کنید تا دوستان شان را در نظرات تگ کنند. به عنوان مثال می توانید طرح ها و مسابقات مختلفی را اجرا کنید و از کاربران بخواهید که دوستان خودشان را اضافه کنند. این کار می تواند حساب اینستاگرام شما را بزرگتر کند و تاثیر قابلی توجهی در افزایش واقعی فالوور اینستاگرام شما داشته باشد.
۱۵- مکان خود را تگ کنید
اگر کسب و کار شما یک مکان فیزیکی دارد، حتما عکس های خود را با آن مکان تگ کنید و مشتریان را به انجام کارهای مشابه تشویق کنید. پس از آن کاربران می توانند بر روی آن مکان کلیک کنند و تمام عکس های ارسال شده از فروشگاه، رستوران یا دفتر شما را مشاهده کنند. این کار می تواند برند و حساب کاربری اینستاگرام شما را به افراد بیشتری بشناساند.
حتی اگر کسب و کار شما مکان خاصی ندارد، ممکن است بخواهید موقعیت مکانی خود را تگ کنید. برای مثال، ممکن است بخواهید موقعیت مکانی خود را در یک کنفرانس، تگ کنید. هر زمانی که یک مکان مشخص در پست شما وجود داشته باشد، ارزش تگ آن مکان را دارد. این یک راه ساده تر برای افرادی است که می خواهند محتوای شما را در اینستاگرام پیدا کنند.
۱۶- مسابقه اجرا کنید
اجرا مسابقه اینستاگرامی علاوه بر ایکه در افزایش واقعی فالوور اینستاگرام موثر است، می تواند به رشد مخاطبان، ترافیک در وب سایت و حتی فروش محصول شما کمک کند. برای ورود به مسابقه، از افراد بخواهید که شما را فالو کنند، عکس یا نظر شما را لایک کنند، از یک تاکتیک خاص استفاده کنید یا یکی از عکس های خود را بارگذاری کنید.
این یک استراتژی عالی، نه تنها برای افراد بزرگ، بلکه برای شرکت های مختلف است. به همین دلیل است که شرکت ها و کسب و کارهای بزرگ و کوچکی از دی جی کالا گرفته تا کسب و کارهای کوچکتر این طرح ها را اجرا می کنند و بازدهی مناسبی نیز دریافت می کنند.
شما می توانید پست های مسابقه ای خود را با تگ #مسابقه و سایر تگ های مشابه، به کاربران بیشتری (که این عبارت را جستجو می کنند) نمایش دهید.
۱۷- فراتر از استوری اینستاگرام حرکت کنید
افرادی که از این ویژگی محبوب استفاده می کنند بسیار فعال هستند. بر اساس آمار اینستاگرام، تقریبا یک تا پنج استوری منجر به پیام مستقیم می شود و یک سوم از استوری های پربازدید نیز، تجاری هستند. به طور کلی استوری اینستاگرام پتانسیل خوبی برای افزایش واقعی فالوور اینستاگرام خواهد داشت.
۱۸- ویدئوی لایو را امتحان کنید
اینستاگرام محل مناسب برای استفاده از ویدئوی زنده یا به اصطلاح لایو است، روندی که در رسانه های اجتماعی ادامه دارد. این کار برای پوشش رویدادهای زنده مانند کنفرانس ها، اجتماعات و یا تبلیغات در فروشگاه عالی است.
فیلم های زنده در استوری برند شما ظاهر می شود. هنگامی که ویدیو زنده به پایان می رسد، می توانید آن را ناپدید می کنید و یا آن را برای پخش در استوری خود برای ۲۴ ساعت در دسترس قرار دهید. هنگامی که یک فیلم زنده پخش می شود، کاربران فالو کننده متوجه می شوند. همچنین ویدئوهای لایو پربازدید در پیشنهادات تاپ اینستاگرام ظاهر می شوند که این امکان در افزایش واقعی فالوور اینستاگرام حساب های اینستاگرامی موثر است.
۱۹- ارتباط با جوامع موجود
اینستاگرام مانند تمامی شبکه های اجتماعی، درباره جوامعی است که درون آن ساخته شده است. شما می خواهید با این جوامع ارتباط برقرار کنید، اما ابتدا باید آنها را پیدا کنید. گوش دادن موثر یک روش عالی برای برقراری ارتباط پایدار با مخاطبان و فالوور هایتان است.
هنگامی که این کاربران را کشف می کنید، با لایک کردن، نظر دادن و به اشتراک گذاری مطالب آنها، مشارکت کنید. بسیاری از مردم کار شما را پاسخ می دهند و به طور بالقوه شما را دنبال می کنند (این یک دلیل بیشتر برای صرف وقت به منظور بهبود پروفایل شما است).
علاوه بر افراد با نفوذ، همچنین باید به کلمات کلیدی، مکان ها و هشتگ های مرتبط نگاه کنید. برای کشف این فرصت های تعامل، جریان جستجو اینستاگرام در Hootsuite کار را آسان می کند.
۲۰- تبلیغات اینستاگرامی را در نظر بگیرید
تبلیغات اینستاگرام با ارائه محتوای خود در مقابل افرادی که در غیر این صورت آن را نمی بینند، یک راه قدرتمند برای افزایش واقعی فالوور اینستاگرام است. مخاطبان خود را براساس محل، جمعیت، کاربران دیگر، و حتی رفتار و منافع کلیدی مشخص کنید. خب البته امکان تبلیغ در خود اینستاگرام فعلا برای کاربران ایرانی در دسترس نیست، با این حال تبلیغ در پیج های پربازدید و معروف، یک راه جایگزین مناسب برای افزایش واقعی فالوور اینستاگرام میتواند باشد.
۲۱- از تحلیل اینستاگرام استفاده کنید
ابزار تحلیل اینستاگرام به شما اطلاعاتی در مورد تعداد کاربران بازدید کننده، فعالیت های بعد از مشاهده پست، پست های محبوب و موارد دیگر می دهد. همچنین می توانید اطلاعات دموگرافیک مربوط به فالورهای خود، از جمله جنسیت، سن و محل سکونت را در بخش اطلاعات آماری اینستاگرام مشاهده کنید.
بررسی و تحلیل این داده ها به طور منظم می تواند به شما در تشخیص به کار گیری روش ها و استراتژی های صحیح در جهت افزایش واقعی فالوور اینستاگرام کمک کند. پیشنهاد میکنم همیشه قوانین سایت اصلی اینستاگرام را چک کنید.
نتیجه گیری افزایش واقعی فالوورهای اینستاگرام
در بخش دوم از مقاله آموزش افزایش واقعی فالوور اینستاگرام در ۲۱ گام برای شما از تاثیر قابل توجه کپشن نویسی و نکات مربوط به آن گفتیم. همچنین در این بخش از مقاله، درباره لزوم بیو نویسی صحیح گفتیم و یادآور شدیم که درخواست از کاربران برای تگ کردن دوستانشان، راهی عالی جهت افزایش فالوور خواهد بود. علاوه برآن انجام کارهایی مانند برگزاری مسابقات اینستاگرامی و یا تبلیغ در پیج های اینستاگرامی از راه های موثر دیگر افزایش واقعی فالوور اینستاگرام است، که به آن ها اشاره کردیم. برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام روی این صفحه کلیک کنید.
با تمام این موارد باز هم یادآور می شویم که کلید اصلی افزایش واقعی فالوور اینستاگرام ، در نیاز مخاطبان و تعامل صحیح با آن ها است. شما با کمک ابزار تحلیل اینستاگرام می توانید بفهمید که مخاطبانتان بیشتر به چه نوع پست هایی علاقه دارند و یا مثلا در چه بازه سنی هستند و بیشتر چه نوع پست هایی را خواهند پسندید. در نتیجه با به کارگیری یک استراتژی مناسب می توانید در مدت زمان نه چندان زیاد، فالوورهای واقعی و وفاداری را جذب نمایید.پیشمهاد میکنم برای آشنایی بیشتر به صفحه افزایش فالوور اینستاگرام در ۳ مرحله مراجعه کنید.