طراحی تولید موشن گرافیک برای تیزر تبلیغاتی و اینستاگرامی
سلام به همه دوستان عزیزم. در این مقاله قصد دارم در مورد
طراحی تولید موشن گرافیک برای تیزر تبلیغاتی و اینستاگرامی
صحبت کنم.
اگر اخیرا به روند پست های شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام نگاهی بیاندازید
بهتر متوجه حرف من میشوید.که افراد مایل اند خیلی سریع بین ویدئو های جذاب گشت بزنند،
بهترین را انتخاب کنند سپس خودشان را سرگرم کنند.
شاید شرکت ها و برندهای معروف هم از این روند رو به رشد آگاه شده اند
و قصد دارند که در قالب کلیپ های سرگرک کننده
نامشان را بر سر زبان ها بیاندازند.
این موضوع دقیقا پیرو همین نیاز است.
یعنی افراد زیادی خواستار داشتن یک معرفی در قالب ویدئو هستند
و ترجیح میدهند با کمترین هزینه سریع ترین نتیجه ممکن را بگیرند.
مخصوصا در زبان فارسی به یک هنر بسیار جذاب تبدیل شده است.
و هر روز تعداد بیشتری از افراد این پست ها در اینستاگرام لایک و کامنت میزنند.
شاید روزی کلمه ای بنام ترکیب المان های آماده بی معنا بود.
طراحی تولید موشن گرافیک برای تیزر تبلیغاتی در فضای مجازی فارسی
ولی اخیرا در دنیای وب فارسی شغل جدیدی ایجاد شده است.
این هنر از یک طرف برای مشتریان سودمند است
چون میان طرفدارانشان محبوب تر میشوند و هر روز فروش بیشتری انجام میدهند.
از سمت دیگر باعث اشتغال زایی در بین جوانان میشود.
به شما پیشنهاد میدهم اگر کارفرما هستید بدون شک چند راه مختلف برای معرفی خودتان پیدا کنید.
شاید ساده ترین و جذاب ترین راهش همین شبکه های اجتماعی باشد.
ویدئوهای اینستاگرام و طراحی تولید موشن گرافیک برای تیزر تبلیغاتی
همان طوری که از نامش پیدا است. روی تبلیغات اینستاگرام متمرکز شده است.
اصطلاحی که من برای شما آماده کردم. دقیقا یا این هدف بود که افراد را مشتاق کنم به هدف افزایش فالور (دنبال کننده) ویدئو بسازند.