نحوه به دست آوردن ۱۰ هزار فالوور اینستاگرام در دو هفته – بخش دوم

محتوا پادشاه است. جمله معروفی که احتمالاً تا الان حداقل یک بار آن را شنیده‌اید. این اصل معروف، در اینستاگرام نیز صدق می‌کند. به طوری که شما با به کارگیری درست آن می‌توانید افزایش آسان فالوور اینستاگرام را تجربه کنید.
در اولین بخش از مجموعه مقالات نحوه به دست آوردن ۱۰ هزار فالوور اینستاگرام در دو هفته برای شما از انتخاب محتوای مناسب و شروع کار نکاتی را مطرح کردیم.

نحوه به دست آوردن ۱۰ هزار فالوور اینستاگرام در دو هفته – بخش دوم

اکنون در بخش دوم این سلسله از مقالات درباره افزایش آسان فالوور اینستاگرام به کمک تولیدمحتوای مناسب (تصویر و کپشن) صحبت خواهیم کرد. لطفاً تا انتهای این بخش از مقاله نیز با رستا آی تی همراه باشید.

۲- ایجاد محتوای محبوب برای مخاطبان و برقرار ارتباط با آنها

هنگامی که می دانید کدام نوع محتوا برای افزایش آسان فالوور اینستاگرام برند شما مناسب است، وقت آن است که واقعاً روی ایجاد پست‌های عالی تمرکز کنید که می دانید با مخاطبانتان ارتباط برقرار می‌کنند. این امر ممکن است به نظر مشخص باشد، اما ما همیشه مشاهده می‌کنیم که ایجاد محتوای مناسب نادیده گرفته می‌شود.
بفهمید مخاطبانتان از چه چیزی لذت می‌برند یا چه موضوعاتی را می‌پسندند. سپس آن را به منظور برقراری تعامل و نهایتاً افزایش آسان فالوور اینستاگرام در پیج خود قرار دهید. سعی کنید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. به یاد داشته باشید، زیبایی در چشم بیننده است. به همین دلیل هم است که برقراری ارتباط خوب با مخاطبان خود بسیار مهم است.
یک راه خوب برای پیدا کردن آنچه که مشتریان شما آن را دوست دارند این است که چک کنید رقبای شما چه چیزی ارسال می‌کنند، و یا چه نوع تصاویری در وب سایت‌ها یا وبلاگ‌هایی که در صنعت شما محبوب هستند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اگر شما در یک صنعت هستید و چیزی که شما در حال فروش آن هستید از نظر بصری جذاب است، ارسال عکس‌های آن  ایده بدی نیز نیست. با این حال، استفاده کم از چنین تصاویری و ارسال پست‌های زیاد در مورد خودتان در رسانه‌های اجتماعی درست مثل شخصی است که فقط درباره خودش صحبت می‌کند.

ریسک اشتراک گذاری بیش از حد نداشته باشید

در این رابطه، بسیار مهم است که شما ریسک «اشتراک گذاری بیش از حد» را نداشته باشید. یک شخص مشهور می‌تواند از خودش زیاد پست بگذارد، چرا که بخش بزرگی از برندش، زندگی شخصی‌اش است.
اگر شما نیز یک حساب شخصی دارید، این کار را می‌توانید انجام دهید؛ با این حال، اگر شما یک حساب کاربری حرفه‌ای دارید، به جز این که عکس‌های شخصی‌تان در واقع با موضوع برند شما سازگار باشد، این کار ایده خوبی نیست.
به عنوان مثال، به عنوان یک مدیرعامل یا بنیانگذار، یک عکس شخصی از چگونگی میز کار با موضوع خود تنظیم کنید. یک عکس شخصی از شما سر میز شام اثر و اهمیت خاصی ندارد.
به یاد داشته باشید که به اشتراک گذاری بیش از حد به معنای این است که شما تعاملات خود را از دست می‌دهید، زیرا محتوای شما عموماً خارج از محدوده فعالیت اصلی‌تان می‌شود و این کار در جذب و افزایش آسان فالوور اینستاگرام تأثیر مناسبی نخواهد داشت.

در عکس‌های خود، چهره قرار دهید

تصاویر با چهره برای افزایش تعامل مؤثر هستند، چرا که مغز ما به طور طبیعی می‌خواهد با افراد دیگر ارتباط برقرار کند. همچنین تصاویری که شامل چهره نیستند، اما از در عکس دوربین به عنوان چشم مخاطب عمل می‌کند، می‌تواند به مخاطبین کمک کند تا احساس کنند که بخشی از تصویر هستند.
هر پست باید یک ارتباط قوی با مخاطب برقرار کند، اینگونه افراد برای دنبال کردن شما یا لایک کردن پست تشویق می‌شوند.

با کاربران در تعامل باشید

در کپش عکس خود سؤال بپرسید تا افراد را تشویق کنید تا پاسخ دهند. این یک تاکتیک بسیار ساده است تا اطمینان حاصل کنید که فالوور های اینستاگرام شما با حساب کاربری شما تعامل دارند.

به یاد داشته باشید، تعامل بیشترین چیزی است که می‌خواهید با مخاطبین خود داشته باشید. شما می‌خواهید آنها را به خود علاقه مند کنید و به برند و حساب کاربری خود در جهت افزایش آسان فالوور اینستاگرام وصل کنید.

پس سعی کنید به آرامی آنها را تشویق کنید تا کمتر از یک ثانیه روی هر پستتان سرمایه گذاری کنند. این کار باعث کاشته شدن بذر تعامل می‌شود.
برای برقراری تعامل، مثلاً بنویسید: «اگر موافق هستید دوستانتان را تگ کنید».  همیشه به طرفدارانتان بهانه‌ای برای تعامل بدهید. این کار حساب شما را مانند آتش سوزی گسترش می‌دهد و به طور قابل توجهی باعث افزایش آسان فالوور اینستاگرام می‌شود.

یک داستان با پست‌های خود بسازید

توجه مردم را با ارائه یک داستان جلب کنید. کاری کنید که افراد روی شما سرمایه گذاری کنند و نشان دهید که چقدر می‌توانید ارزشمند باشید.

همچنین خلق یک داستان با احساسات مخاطبین ارتباط برقرار می‌کند. شما به دنبال الهام بخشیدن به مردم هستید، آن‌ها را بخندانید یا آنها را تحسین کنید، پست‌هایتان همیشه باید هدف ایجاد تعامل با مخاطبان را در راستای افزایش آسان فالوور اینستاگرام دنبال کنند.

هر زمان که ممکن باشد، محتوا را ارسال کنید. این کار نه تنها برند شما را مطرح می‌کند و باعث می‌شود که افراد بیشتری شما را فالو کنند، بلکه به شما کمک خواهد کرد در حساب کاربری اینستاگرام خود یک جامعه پر جنب و جوش و جذاب ایجاد کنید.

با مخاطبان ارتباط بیشتری بگیرید

یکی از راه های مؤثر افزایش آسان فالوور اینستاگرام این است که به طور منظم در پست‌های خود از طرفدارانتان بخواهید که مطالبشان را با شما به اشتراک بگذارند. حتماً برای انجام این کار در آنها انگیزه ایجاد کنید، مانند اجرای مسابقات اینستاگرامی. می‌توانید از طرفدارانتان بخواهید تا از هشتگ برند شما استفاده کنند.

برای برقراری ارتباط بیشتر با مخاطبین، باید یکتم زیبا داشته باشید تا فید اینستاگرام تان، هویت برند شما را بیش از پیش تأیید کند. یک راه ساده برای انجام این کار این است که از فیلترهای اینستاگرام استفاده کنید. این باعث می‌شود تصاویر شما بیشتر قابل تشخیص باشند و فید کلی شما حرفه‌ای‌تر باشد.

به یاد داشته باشید که در اینستاگرام همیشه کیفیت پست بر کمیت آن غلبه می‌کند. تنها برای اینکه چیزی ارسال کرده باشید، مطلب پست نکنید. همیشه اطمینان حاصل کنید که محتوای شما به نوعی برای مخاطبان شما ارزش دارد و به نوعی باعث افزایش آسان فالوور اینستاگرام می‌شود.

۳- ارسال پست به طور منظم برای افزایش آسان فالوور اینستاگرام

منظور ما از ارسال پست به صورت منظم، حدود یک بار در هر سه تا چهار ساعت و یا حتی در یک روز یا یک هفته است.
با این حال توجه داشته باشید که، عکس‌ها را به صورت دسته‌ای ارسال نکنید؛ چرا که کاربران اغلب این را به عنوان اسپم می‌شناسند و شما را انفالوو می‌کنند. به چیزی مثل بذر کاشتن فکر کنید. شما نمی‌خواهید که تمام دانه‌ها را به یک سوراخ بریزید؛ شما می‌خواهید آنها یعنی فالوور اینستاگرام تان را گسترش دهید.

خوشبختانه، ابزارهایی مانند Later وجود دارند که می‌توانید محتوای خود را برنامه ریزی کنید. متاسفانه، API  اینستاگرام اجازه نمی‌دهد سرویس‌های دیگر برای شما پست ارسال کنند، اما می‌توانید آنها را قبل از ارسال دسته بندی کنید.

از Iconosquare برای یافتن بهترین زمان برای ارسال پست استفاده کنید تا دیده شدنتان به حداکثر برسد. اگر حساب تجاری اینستاگرام دارید، می‌توانید از پلتفرم تجزیه و تحلیل محلی اینستاگرام نیز استفاده کنید.

نتیجه گیری

اگر بخواهیم بدون اطاله کلام در چند جمله کوتاه نتیجه این بخش از مطلب را بیان کنیم، به همان جمله ابتدایی متن یعنی «محتوا پادشاه است». می‌رسیم. امیدواریم با نکاتی که در مورد نحوه ارسال مطالب مؤثر در اینستاگرام صحبت کردیم، توانسته باشید به راحتی افزایش آسان فالوور اینستاگرام را تجربه کرده باشید.

همچنین باز هم تأثیر برقراری تعامل و ارتباط با مخاطبان و فالوور هایتان را در جهت افزایش آسان فالوور اینستاگرام یادآور می‌شویم.
راستی اگر می‌خواهید افزایش آسان فالوور اینستاگرام را اصولی و سریع‌تر یاد بگیرید مشاهده دو محصول افزایش فالوور واقعی اینستاگرام و افزایش فالوور اینستاگرام در ۳ مرحله را مشاهده کنید.

Rate this post

1 در مورد “نحوه به دست آوردن ۱۰ هزار فالوور اینستاگرام در دو هفته – بخش دوم”

  1. بازتاب: افزایش فالوور مجانی اینستاگرام در دو هفته - بخش سوم - رستا آی تی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالا بروید