استوری چند قسمتی برای افزایش فالوور اینستاگرام
این امکان بسیار زیبا و شگفتانگیز است. افزایش فالوور اینستاگرام اخیراً تحت تاثیر گذاشتن استوری چندقسمتی شده است. این موضوع طرفداران زیادی دارد. البته با مزایا و معایب زیادی نیزر همراه است. فرض کنید به تفریح رفتهاید و دائماً از خود عکس میگیرید. این عکسها را در story خود میگذارید شاید دهها عکس در یک روز! این عکسها تشکیل یک استوری چندقسمتی میدهند. شما در یک استوری چند قسمتی قادر هستید بینهایت عکس آپلود کنید؛ مانند یک فیلم جریان پیدا میکنند.
چگونه story چند قسمتی بسازیم؟
این امکان کاراییهای فراوانی دارد که سر فرصت بیان میکنیم. در مثال بالا وقتی در مسافرت چندین عکس آپلود کردید خود به خود تشکیل یک استوری چند قسمتی میدهد. برای افزایش فالوور اینستاگرام میتوان بهخوبی از این سیستم بهره برد. با گذاشتن چندین story زیبا و مهیج کاربران علاقهمند به دنبال کردن اتفاقات روزمره شما میشوند؛ و نتیجه آن افزایش فالوور اینستاگرام است.
چه موقعی گذاشتن استوری مؤثر است؟
مواقعی که شما درگیر هستید و میخواهید با کلیک چند دکمه عکسها یا فیلمهایتان را بهسرعت آپلود کنید story چند قسمتی مفید است. افزایش فالوور اینستاگرام تنها یکی از نتایج عملی این موضوع است. یک داستان بعد از ۲۴ ساعت خودبهخود حذف میشود. استوریها برای جلوگیری از شلوغی اکانت شما و عدم دریافت لایکها و کامنتهایی است که تمایل ندارید دریافت کنید. این کار در پیجهای تجاری با هدف در آوردن از یکنواختی پیج و موارد خستهکننده استفاده میشود. عدم ریزش فالوور و حتی افزایش فالوور اینستاگرام نتیجه این کار است.
خصوصیت مثبت story در اینستاگرام
استوری چند قسمتی یکی از خدمات مثبت اینستاگرام است؛ و بیشتر از ویژگیهای منفی ویژگی مثبت دارد. امکان story یک استراتژی مؤثر و پرطرفدار است. این کار برای افزایش فالوور اینستاگرام کاربرد فوقالعادهای دارد. این که استوری چند قسمتی بعد از ۲۴ ساعت حذف میشود ویژگی مثبت آن است. این کار موجب میشود که صفحه شلوغ نشود این ویژگی مثبتی است که استفادههای گستردهای دارد. از دیگر ویژگیهای این کار راحتی کاربر در جابجایی تصاویر یا ویدیوهای فراوان است. ویژگیای که افزایش فالوور اینستاگرام را به دنبال دارد در همه این storyها قابلیت گذاشتن هشتک و افکتها برای همه استوریهاست.
خصوصیت منفی story چند قسمتی
یکی از خصوصیتهایی که در استوریهای چند قسمتی که باعث میشود من کمی اذیت شوم. جابجایی با سرعت زیاد بین عکسها فیلمها است که برای خواندن متنها کمی من را اذیت میکند. در صفحاتی که اطلاعیه یا متنهایی جهت افزایش فالوور اینستاگرام در استوری چند قسمتی میگذارند ممکن است شما را اذیت کنند. راهحلی دارد که شما با ثابت نگهداشتن انگشت خود روی عکس از جابهجا شدن آن جلوگیری کنید. از دیگر ویژگیهای منفی استوری چند قسمتی بینندگان story از آمار بازدیدکنندگان مطلع نمیشوند و فقط خود کسی که story را میگذارد میتواند آمار را ببیند.
ارتباط استوری چند قسمتی و افزایش فالوور؟
ارتباط stories و افزایش فالوور اینستاگرام پیچیده است. ارتباطی که در صفحههایی که افزایش فالوور اینستاگرام در آن انجام شده قابلمشاهده است. استوری چند قسمتی تا چه تعداد امکانپذیر است؟ storyقابلیت این را دارد که بینهایت عکس یا فیلم را در این محل بگذارید. پس ارقام درstory چند قسمتی در اینستاگرام معنی ندارد.
استوری چند قسمتی با عکسهای قدیمی
دو راه برای گذاشتن عکسهای قدیمی وجود دارد. یکی از این راهها همزمان گرفتن فیلم و عکس و گذاشتن آن در story است. راه دیگری وجود دارد که از عکسهای قدیمی میتوان برای این امکان استفاده کرد. برای افزایش فالوور اینستاگرام میتوان در عکسهای قدیمی از هشتک یا افکت برای story استفاده کنیم. پشت سرهم گذاشتن عکسهای قدیمی و آپلود آنها موجب میشود استوری چند قسمتی حاصل شود.
مشکلات استوری چند قسمتی با عکس قدیمی
هر ویژگی مثبت ممکن است مشکلاتی نیز به همراه داشته باشد. مشکل استوری چند قسمتی سایز عکس است. تصاویر هنگام بارگذاری ازنظر طول و عرض زیاد میشوند. اندازه عکس بزرگ میشود. راهحلی که من پیشنهاد میدهم برای تغییر عکس این است که از عکس هایتان برای بارگذاری در محلی که گذاشتن عکس برای پست انجام میشود اسکرینشات بگیرید و در قسمت story آپلود کنید. این کار باعث میشود طول و عرض عکس شما کم شود؛ و استوری چند قسمتی را با اندازه مناسب آپلود کنید.
نظرسنجی در استوری برای افزایش فالوور اینستاگرام
برای این روش میتوان نظرسنجی را استفاده کرد. این امکان را میتوان در پیجهای تجاری بهمنظور نظرسنجیها و افزایش فالوور اینستاگرام راهاندازی کرد و انعکاس خوبی را بهدست آورد. برای افزایش فالوور اینستاگرام و تعامل با آنها این کار بسیار مفید است.
ساخت نظرسنجی برای استوری چند قسمتی
موقع گذاشتن استوری چند قسمتی راههای زیادی موجود است. اگر شما بتوانید از امکان نظرسنجی برای این کار استفاده کنید. موجب میشود افزایش فالوور اینستاگرام و تعامل با فالوور ها بهراحتی صورت بگیرد. مراحل زیر به شما کمک میکند نظرسنجی اینترنتی را بهراحتی انجام دهید.
- مرحله اول وارد شدن به صفحه اصلی اینستاگرام است.
- قسمت فید را برای گذاشتن story انتخاب کنید.
- فایل موردنظر را آپلود کنید.
- گزینهای بعد از بارگزاری عکس به نام استیکر وجود دارد. آن را انتخاب کنید.
- استیکری به نام “POLL” را انتخاب کنید تا این استیکر به عکس شما اضافه شود.
- سؤال موردنظر برای نظرسنجی را در “Ask Your Quastion… بنوسید.
- جوابها Yes/No باشد،DONE رو انتخاب و در غیر این صورت دو گزینه را تغییر دهید.
برچسب نظرسنجی برای استوری چند قسمتی
موقع گذاشتن برچسب نظرسنجی، اینستا از شما میخواهد یک سؤال مطرح کنید و جوابها و گزینههای نظرسنجی را طرح کنید. بعد از اینکه نظرسنجی را ایجاد کردید، story خود را در قسمت مخصوص بگذارید تا فالوورهای شما بتوانند نظر خود را منعکس کنند. این به روشی ارتباط مردم را با شما افزایش میدهد و نتیجه آن افزایش فالوور اینستاگرام است. موقعیکه کسی نظر خود را در گزینهها میدهد. آنها میتوانند ببینند که درصد و میزان رأیهای دو گزینه چقدر است. اگر این افراد دوباره story شما را ببینند، درصد نتایج را خواهند دید.
ابعاد عکس و فیلم استوری
در استوری چند قسمتی ابعاد ۱۰۸۰ پیکسل در ۱۹۲۰ پیکسل است. تناسب این ابعاد ۹:۱۶ به شما کمک میکند وقتی شما تصمیم میگیرید یک تصویر یا ویدیوی موشن گرافیک ایجاد کنید. نتیجه آن برجسته شدن story شما است؛ که افزایش فالوور اینستاگرام حاصل میشود.
افزایش فالوور اینستاگرام با استوری چند قسمتی
برندهای مهم از اینستاگرام استفاده زیادی کردهاند. با بررسی چند شرکت مهم خواهیم دید چطور افزایش فالوور اینستاگرام با استوری چند قسمتی برای این برندها امکانپذیر شده است.
دوست دارم همین الان برند مک دونالد را جستجو کنید تا بهتر متوجه استانداردهای یک شرکت حرفه ای شوید. تمامی محتوایی که منتشر میشود دقیقا طبق الگوی از قبل تعیین شده ، منظم و مرتب اند.
مطالب و محتواهای پشتصحنه
مواقعی که برای نشان دادن استوری چند قسمتی بهترین تصاویر قدیمی و تولیدشده از قبل را قرار دهیم، story یک راه بسیار مهم برای انتشار مطالب در فضاهای مجازی محسوب میشود. استفاده از محتواهای خوب، برندها یک موقعیت بسیار خوبی برای انتشار تبلیغات در استوری چند قسمتی خود که امری کسلکننده نشود فراهم میآورد.
مثالی از برندها
فرض کنید یک مدل فوتبالیست برای شرکت آدیداس در قسمت story عکسهایی را انتشار میدهد. اگر این شرکت در صحنههای مختلف از این عکسها در story خود استفاده کند. افزایش فالوور اینستاگرام مفید را احساس خواهد کرد. این روش میتواند برای بسیاری از صنایع و حرفهها مورد استفاده قرار گیرد. قطعاً در برندهای معتبر این روش انجامپذیر است. یک مثال دیگر، در رستوران که خود شما راه اندازی کردهاید. میتوانید تصاویر و یا مسابقات مربوط به این کسبوکار را طراحی کنید؛ و با استوری چند قسمتی تبلیغات و جذب مشتری را انجام دهید. مثال دیگری ملک و املاک است که با گذاشتن عکسهای زیبای مربوط به ملک و املاکتان آنها را به آشنایی با محصول تشویق کنید. این امکانات برای افزایش فالوور اینستاگرام و تعامل با علاقهمندان حرفهتان این امکانات مؤثر است.
الگوریتمها
اینستاگرام هم مانند برنامه فیسبوک الگوریتمهایی برای رده بندیهای استوری چند قسمتی ارائه داده است. در فیسبوک stories بر اساس علاقه مردم طبقهبندی میشوند. هنوز مشخص نیست که آیا بر اساس اولویت زمان طبقه بندی میشوند یا از این الگوریتمی که گفتیم اطاعت میکنیم. این راه ها میتوانند ذهن مردم را برای افزایش فالوور اینستاگرام آماده کنند. حتی اگر مطالب دیگر رقیبان بسیار خوب باشد.
استوری چند قسمتی و ارتباطات
وقتی شبکههایی مثل تلگرام و اینستاگرام رونق گرفتند و همهگیر شدند. افراد مشهور و برندهای معروف پاگرفتند؛ در نتیجه قسمت بزرگی از تبلیغات شان را به این شبکهها اختصاص دادند. story یکی از بهترین روش برای تعامل و ارتباطات توسط برندهاست. همانطور که گفتیم افزایش فالوور اینستاگرام رابطه مستقیمی با story دارد پس یادگیری تکنیک های جدید برای ارتباطات بسیار کارا است.
کارایی محتوای به موقع
در مقالات قبلی گفتیم که لایو کاراییهای زیادی دارد. در این برنامه زنده کاربران اینستاگرام در بخش تجارت قادر هستند برند تجاری خود را به گونههای متفاوت ارائه دهند. لایو بسیار جذاب است و کاربردهای زیادی دارد؛ اما اینستاگرام مانند فیسبوک نیست که به کاربران خود اجازه پخش طولانی را بدهد. این کارها دلیل خوبی برای برندهای معتبر میشوند تا افزایش فالوور اینستاگرام و تعامل با مشتریان را درپی داشته باشند. گذاشتن stories در تشکر از بینندگان و مشتریان برندها بسیار مؤثر است.