موشن گرافیک بهترین روش بازاریابی
موشن گرافیک بهترین روش بازاریابی و یکی از مدرن ترین هنرها و رسانههای تصویری است
و حرکتی است که در روند انتقال پیام و محتوا کمک زیادی به ما میکند،
امروزه بحث دیجیتال مارکتینگ داغ است و این هنر جدید و زیبا دیجیتال مارکتینگ را رونق بخشیده است.
پس میتوان گفت موشن گرافیک بهترین روش بازاریابی محسوب میشود.
این هنر دارای سبکی ساده، زیبا و جذاب است که مفهوم محتوا را بهسادگی انتقال میدهد و این روش از تولید محتوا قابلیت انعطافپذیری و تغییر در رسانه ها و بسترهای اینترنت دارد.
ویژگی های این روش سبب میشود تا اشتراک گذاشتن محتوا با سرعت و تعداد بیشتری در پوشش دیجیتال مارکتینگ انجام پذیرد.
چرا موشن گرافیک بهترین روش بازاریابی است؟
از آنجایی که زمان آمادهسازی یک موشن گرافیک باکیفیت به نسبت پایینتر از سایر سبکهای ویدئویی است
و همینطور قیمت تولید این محصول هنری به نسبت پایینتر از سایر کلیپ ها یا تیزرهاست.
هم چنین کسبوکارها برای انتخاب موشن گرافیک به عنوان ابزار اصلی انتقال محتوا در بازاریابی محتوا در قالب دیجیتال مارکتینگ استفاده میکنند.
احتمالا آینده بازاریابی ویدئویی در دست این حرفه است. البته دلایل زیادی وجود دارد می باشد.
رستا آی تی در شروع کار خود تمرکز را روی ساخت موشن و تیزر های تبلیغاتی موشن گرافیک قرار داده است.
مسئله امروز دنیا، تولید نیست بلکه بازاریابی است!
نیاز به تغییر برای همراه شدن با تکنولوژی و روشهای جدید در حرفه بازاریابی و تبلیغات
به منظور پیشرفت و توسعه کسبوکار، امروزه بیش از زمان های قبل حس میشود. به نظر من همین روش است؛
زیرا نیاز اقتصاد امروز و تکنولوژی به بازاریابی محتوا به قدری مهم است که گفته میشود:
تولید کالا مسئله اصلی نیست، بلکه در درجه اول، مسئله فروش آن دارای اولویت میباشد
تصور می کنید با گفتن جمله: «در کسبوکار خود بهترین هستید»، بتوانید مخاطب را مجاب کنید که در واقع بهترین هستید؟
توجه داشته باشید که همه رقبای شما نیز چنین ادعایی را دارند، پس به نظر نمی رسد که مخاطب شما به راحتی متقاعد شوند که کالا یا خدماتی که شما تولید می کنید برای آن بهترین است؛
بنابراین به صرف دیدن یک آگهی یا یک تبلیغ نمیتوان جذابیتی برای مخاطبان ایجاد کرد،
اما موشن گرافی این هنر را دارد پس میتوان گفت موشن گرافیک بهترین روش بازاریابی است.
آیا واقعا موشن گرافیک بهترین روش بازاریابی است؟
توسعه پرشتاب شبکه و راه های ارتباطی و تبلیغاتی، واقعا باعث شده که هزینه استفاده از تبلیغات نسبت به گذشته کمتر شود،
همچنین استفاده کنندگان از تبلیغات افزایش پیدا کنند و درپایان اثربخشی تبلیغات به کمترین حد خود کاهش پیدا کند؛
مانند بسیاری از ایمیل ها، بیلبوردها و … که مورد توجه مردم قرار نمی گیرد.
سوال اینجاست که چگونه میتوان از همین روش ها ی نام برده برای یک تبلیغ موثرتر استفاده کرد؟
با درنظر گیری اینکه کسبوکار ما به دنبال یک فروش خوب و یا طولانی مدت می گردد،
میتوان استفاده از این روش و تولید محتوا در عرصه بازاریابی به عنوان راه حل نهایی پیشنهاد کرد.
این روش تکنیکی از بازاریابی می باشد که در آن شرکت یا شخص می کوشد
تا با خلق ارزش، ارتباط قوی، مؤثر و پایدارتری را با مخاطب خود برقرار کند.
محتوا یا موشن گرافیک بهترین روش بازاریابی!
موشن گرافیک بهترین روش بازاریابی است چون برای ما مثل راهنما عمل میکند.
چطور میتوانیم مقدار زیادی از اطلاعات را در یک زمان مشخص به مخاطب انتقال دهیم چالش و اصل مهمی در بازاریابی است.
محتوا کار مهمی انجام میدهد، یعنی مفهوم و منظور مد نظر شما را به راحتی منتقل میکند،
سبک جذاب و تاثیر گذار را منتج شده است.
این محتوا آنقدر منعطف است که میتوان در رسانههای مختلف آن را ارائه نمود.
بنابراین میتوان گفت موشن گرافیک بهترین روش بازاریابی و پادشاه است.
موشن گرافیک بهترین روش بازاریابی یا سایر محتواها؟
در عصر دیجیتال و تحت وب بودن اکثر حرفه ها افراد به تولید محتوا اهمیت زیادی می دهند؛
اما سوالی که پیش می آید این است. کدام قالب محتوا مناسبتر است؟
بازاریابی محتوا شامل انوع مختلفی از محتوا مانند صدا (پادکست)، متن (مقاله)، تصویر (اینفوگرافیک) می باشد،
در این بین به دلیل برقراری ارتباط قوی تر با مخاطب، توجه بیشتری به تصویرشده است.
برای اثبات به اطلاعات زیر دقت کنید:
۱ – نود درصد اطلاعاتی را که مغز ما دریافت میکند تصویری می باشند.
۲- عکس ها شصت هزار بارسریع تر درمغز ما تجزیه و تحلیل میشوند.
۳- افراد معانی تصویری را «از راه ضمیر نا خودآگاه» ساده تر به ذهن خود میسپارند.
واقعیات بالا، بازاریابی و تبلیغ را تغییر دادهاند؛ اما درتغییرات فرصت ها و تجربیات تلخی پنهان شده است.
این نتایج این را ابلاغ می کنند که موشن گرافیک بهترین روش بازاریابی است.
جایگاه تصاویر متحرک در زندگی
زیبا و دلنشین است اگر شما بتوانید برای منتقل کردن محتوا به مخاطب، همان تصویر متحرک برای بازاریابی استفاده کنید.
ویدئوها قسمت عمدهای از بازاریابی را در سالهای گذشته به خود اختصاص دادهاند بهطوریکه سال ۲۰۱۵ را سال بازاریابی ویدئویی نامگذاری کرده بودند.
پیشبینیها میگویند که تا سال ۲۰۲۰ تماشای ویدئوهای آنلاین ۸۹ درصد از ترافیک اینترنت را به خود اختصاص خواهد داد!
در زمان حال یوتیوب در ماه بیش از یک میلیارد بازدیدکننده بار اولی دارد.
بهترین محتوا برای سایت ما
استفاده از محتواهای ویدئویی، شانس دیده شدن شما در جستجوی گوگل را تا ۵۳ درصد افزایش میدهد؛
و این شانس را برای اینکه بفهمیم این روش چگونه مشتری را بیشتر میکند و این سئو سایت را افزایش خواهد داد.
دقت کنید که هر ۱ دقیقه ویدئو بهطور متوسط حدود ۱٫۸ میلیون کلمه متنی یا محتوا در خود جایداده است؛
پس برتری بالای ویدئو نسبت به دیگر قالبهای محتوا نیز برکسی پوشیده نیست،
از سوی دیگر، مطالعات مختلف نشان میدهند که بیش از نیمی از شرکتها در حال حاضر از رسانه ویدئویی استفاده میکنند و
درنهایت میتوان با صراحت تمام این جمله را گفت: موشن گرافیک بهترین روش بازاریابی محتوا است.
دلیل اینکه موشن گرافیک بهترین روش بازاریابی است؟
در بین انواع سبکهای ویدئو که برای منتقل کردن محتوا استفاده میشوند،
موشن گرافیک جایگاه خاص و ویژهای در میان انواع سلیقهها پیداکرده است.
سبکی ساده و بسیار زیبا که محتوا را بهسادگی هرچه تمام انتقال میدهد؛
که خودبهخود جمله موشن گرافیک بهترین روش بازاریابی را بین همه جا انداخته است.
گوناگونی در موشن گرافیک
به دلیل تنوع رنگهایی که در این سیاق از ویدئو استفاده میشود،
جذابیت دیداری بالا و همچنین حجم پایینی که دارند میتوان گفت این سبک انعطافپذیری بالایی در رسانههای مختلف دارد.
این ویژگیها سبب میشود تا اشتراکگذاری محتوا بهسرعت و با تعداد بیشتری انجام پذیرد.
زمان آمادهسازی یک موشن گرافیک باکیفیت خیلی پایینتر از ویدئوهاست، البته باکیفیت بالاتر همینطور قیمت تولید موشن گرافیک پایینتر از سایر محتواهای ویدئویی است.
همه این ویژگیها سبب میشود همه کسبوکارها یقین پیدا کنند؛
و بدانند آینده در دست این هنر است.
شخصیت تبلیغاتی در موشن گرافیک بهترین روش بازاریابی
طراحی شخصیت مؤثر باعث میشود مخاطب با مفهوم ارتباط بهتری برقرار کند.
امروزه در بسیاری از کلیپهای مختلف کاراکترهای خاص را مشاهده میکنیم.
این کاراکترها در ذهن مخاطب میماند و این باعث میشود برند و محصول در ذهن مخاطب حک شود.
روش طراحی کاراکتر برای موشن گرافیک بهترین روش بازاریابی
- کاراکتر باید به شیوهای خاص باشد یعنی طراحی این کاراکتر طوری باشد که مخاطب مثال آن را جایی ندیده باشد،
این موضوع باعث میشود مخاطب کنجکاو شود و بیشتر به آن توجه نشان دهد. - معمولا کاراکتر باید متناسب با برند باشد،
بهطور واضح جنس و روحیات و چارچوب کلی کاراکتر با برند و محصول همخوانی داشته باشد و بتوان از کاراکتر نوع محصول را حدس زد. - باید احساسات مختلفی را به مخاطب ارجاع دهد
و این کار توسط یک کاراکتر و حرکت مناسب امکانپذیر است. - کاراکتر باید هیجانانگیز باشد طوری که وقتی مخاطب محصول را مشاهده میکند برایش هیجانانگیز باشد و تشویق به خرید حتمی محصول یا خدمات شود.
- بهتر است کاراکتر با مخاطب ارتباط صحیح برقرار کند
و موجب جلبتوجه مخاطب شود برای همین باید صحنه و رنگ و رفتارهای کاراکتر اصولی طراحی شود تا شخصیت تبلیغاتی بدون نقص باشد.
نتیجه
شما باید درک کرده باشید که موشن گرافیک بهترین روش بازاریابی است؛
و مزایای ذکرشده رادار است.
پس یک شغل یا حرفه با داشتن ویدیو مارکتینگ خوب و مناسب توانایی این را دارد که بهسرعت تبدیل به سنگ بنای کسبوکاری موفق شود.
کاملاً واضح است که اگر شما تولید ویدیوهای خلاق و مداوم را از روشهای بازاریابی و جذب مشتری برای کسبوکار خود کنار بگذارید در حقیقت زمان را برای رشد سریع اقتصادی کنار گذاشتهاید.
بازاریابی ویدیویی راهکاری است که در کوتاهترین زمان بهترین نتیجه را برای شما رقم خواهد زد؛
و موشن گرافیک بهترین روش بازاریابی این شیوه محسوب میشود.
جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش موشن گرافیک با شماره ۰۹۱۲۰۲۹۴۰۴۴ در تماس باشید.