۴۰ ایده جالب و کاربردی برای ارسال پست و افزایش فالوور در اینستاگرام (۳)

در بخش های اول و دوم مقاله ۴۰ ایده جالب و کاربردی برای ارسال پست و افزایش فالوور در اینستاگرام به ۲۵ راهکار افزایش فالوور در اینستاگرام اشاره کردیم. در سومین و آخرین بخش از این مقاله قصد داریم به ۱۵ راهکار باقی مانده جذب و افزایش فالوور اینستاگرام اشاره کنیم. پس تا انتها با رستا آی تی همراه باشید.

۱۵ راهکار دیگر جذب و افزایش فالوور اینستاگرام

۲۶ تبلیغات را فراموش نکنید

محصولات دیجیتال شما می‌توانند برای اینستاگرام ارزشمند باشند. در همین راستا از تصاویر مربوط به صنعت تجارت و دانش خود استفاده کنید، از کپشن پست اینستاگرام خود برای بیان ویژگی‌های محصول استفاده کنید، به طوری که کاربران ترغیب به خرید آن شوند.

البته به یاد داشته باشید که شما نباید مخاطبان خود را خسته کنید. یک محصول را انتخاب کنید و فقط مزیت‌های مهم آن را بیان کنید. به مخاطبان دلیلی برای خریداری این محصول بدهید و بیان کنید که چگونه ممکن است بر زندگی آنها تأثیر بگذارد.

بدیهی است که اگر محصولات با کیفیتی ارائه کنید، خود به خود مشتریان شما اضافه می‌شود که این امر خود منتج به جذب و افزایش فالوور اینستاگرام خواهد شد.

۲۷- نمایش محصولات به صورت عملی

شما همچنین می‌توانید ویژگی‌های محصولات خود را در پست اینستاگرام نشان دهید. به عنوان مثال، اگر شما به مردم آموزش می‌دهید که چگونه با پیانو کار کنند، یک ویدیو از یکی از مشتری‌های خود ارائه دهید که بخشی از یک قطعه را می‌نوازد.

این کار یک راه کار عالی برای تعامل بیشتر و در نتیجه جذب محتوای تولید شده توسط کاربر است. زمانی که مشتریان وقت خود را برای ایجاد یک تصویر یا ویدئو صرف می‌کنند که با برند شما مرتبط است، بدان معنی است که محصولات و خدمات شما را بسیار ارزشمند می‌بینند.

این تکنیک هم نیز مانند راهکار قبل به دلیل احترام و تعامل با کاربران، در جذب و افزایش فالوور اینستاگرام مؤثر خواهد بود.

۲۸- درباره رویدادهای آینده صحبت کنید

آیا در آینده‌ای نزدیک در یک رویداد شرکت می‌کنید؟ آیا به تازگی از یک رویداد بازگشته‌اید؟ درباره آن در اینستاگام پست ارسال کنید! برقراری ارتباط با کاربران و جذب و افزایش فالوور اینستاگرام در دنیای آنلاین کار آسانی است.

با ارسال پست درباره رویدادها و برنامه هاتی پیش رو، افرادی که در اینستاگرام آن رویداد را جستجو می‌کنند، ممکن است پست شما را بیابند و به دلیل منافع مشترک، شما را دنبال کنند که این امر به خودی خود باعث جذب و افزایش فالوور اینستاگرام خواهد شد. علاوه بر این، میزبان یا سازمان دهندگان رویداد ممکن است هر آنچه که برای ترویج این رویداد انجام می‌دهید را بازنشر کنند، که این گونه بیشتر شناخته‌تر خواهید شد.

۲۹- اشتراک ویدئوهای جذاب

به خاطر داشته باشید که اینستاگرام فقط برای به اشتراک گذاری تصاویر نیست. فیلم‌ها نیز به اشتراک گذاشته شده و حتی گاها بیشتر مشاهده می‌شوند، چرا که بسیار جذاب هستند.
ویدیوهایی را که ایجاد می‌کنید را به اشتراک بگذارید. نگران این نباشید که در برابر دوربین خجالتی هستید؛ چرا که مجبور نیستید در ویدیو ظاهر شوید. برای مثال یک نمایشگر یا یک کلیپ صوتی هنگام فیلم برداری مناظر زیبا می‌تواند مفید باشد. در هر صورت اشتراک گذاری ویدئوهای جذاب و مفید در هر زمینه‌ای که باشد می‌تواند به رشد جذب و افزایش فالوور اینستاگرام برند یا پیج شما کمک کند.

۳۰- چند فیلم هاپیرلپس (Hyperlapse) ایجاد کنید

فیلم هاپیرلپس در اینستاگرام نسبتاً جدید است. این نوع فیلم به شما اجازه می‌دهد ویدیوهای تایم لپس (مروری) را با گوشی هوشمند خود ایجاد کنید. از این ویژگی برای ارائه مطالب جذاب و نشان دادن چیزهایی استفاده کنید که به طور معمول در ویدیو معمولی اینستاگرام طولانی‌تر هستند. این سبک از پست گذاری نیز می‌تواند تأثیر قابل توجهی در جذب و افزایش فالوور اینستاگرام داشته باشد.

۳۱- از گیف های متحرک استفاده کنید

گیف های متحرک می‌توانند به اندازه ویدیو جذاب به نظر برسند. آن‌ها مزایای اضافه‌ای همانند خنده دار بودن را دارند. اگر می‌خواهید در یک گیف مشارکت داشته باشید متن خود را اضافه کنید. از کپشن برای اضافه کردن نظر منحصر به فرد خود استفاده کنید.

۳۲- برگزاری مسابقه و اهدای هدیه

برگزاری مسابقات و اهدای هدیه در اینستاگرام برای جذب و افزایش فالوور اینستاگرام بسیار مؤثر هستند. مردم دوست دارند برنده جوایز رایگان شوند. البته افرادی هم که برنده نمی‌شوند پس از اینکه ببینند محصولات دیجیتال شما چقدر طرفدار دارند، ممکن است آن‌ها را خریداری کنند.

هدیه و رقابت شانس خوبی برای ارتقاء محتوای تولید شده توسط کاربر است. از فالوور های خود بخواهید که نام شما را در پست‌های خود ذکر کنند. این گونه شما در معرض دید بیشتری قرار می‌گیرید که هم منجر به علاقه مندی بیشتر کاربران به محصولات دیجیتال شما می‌شود، هم باعث جذب و افزایش فالوور اینستاگرام خواهد شد.

۳۳- اضافه کردن علاقه بصری با Mosaics

Mosaics  چندین عکس را در یک پست ترکیب می‌کند. آن‌ها اغلب جذاب‌تر از تصاویر مجزا هستند و شما می‌توانید از این تصاویر برای استوری استفاده کنید. یک کپشن منحصر به فرد اضافه کنید که استوری شما را از طریق تصاویر محصور می‌کند.

۳۴- محتوای کارکنانتان را مجدداً ارسال کنید

ارسال مجدد اکانت مشتریان شما می‌تواند کار جالب توجهی باشد، اما کارکنان خود را نادیده نگیرید. آن‌ها بخشی از برند و کسب و کار شما هستند، بنابراین پست‌های اینستاگرام آن‌ها را مجدداً ارسال کنید تا نشان دهید که آن‌ها برای شما مهم هستند.

علاوه بر توجه بیشتر به اینستاگرام، شما همچنین می‌توانید به کارکنان خود نشان دهید که به آنها اهمیت می‌دهید. یک تیم محکم در پشت برند شما می‌تواند تفاوت بین موفقیت و شکست باشد.

۳۵- چگونگی ارتباط افراد با شما در جاهای دیگر را بیان کنید

شما احتمالاً در کنار اینستاگرام از کانال‌های اجتماعی دیگر استفاده می‌کنید. شاید از توییتر، فیس بوک، اسنپ چت و واتساپ استفاده می‌کنید. اجازه دهید فالوورهای شما این موضوع را بدانند تا بتوانند در پلت فرم‌های دیگر نیز با شما ارتباط برقرار کنند.

۳۶- یکپارچه سازی سایر حساب‌های رسانه‌های اجتماعی

اغلب شما می‌توانید زمان رسانه‌های اجتماعی خود را به صورت ارسال متقاطع، به نصف برسانید. اگر کسی شما را در اینستاگرام دنبال می‌کند، به این معنا نیست که شما را در توییتر نیز دنبال می‌کند. یک محتوا را در توییتر و اینستاگرام قرار دهید تا محتوا یکپارچه باشد.

فقط به یاد داشته باشید کپشن، تصویر، و یا عناصر دیگر را به منظور مطابقت با رسانه‌ها تغییر دهید. پست‌های توییتر، به صورت اجبار، بسیار کوتاه هستند، بنابراین ممکن است بخواهید مطلب بیشتری را به عنوان کپشن در اینستاگرام اضافه کنید. با این حال شما می‌توانید انتهای پست توییتری‌تان آیدی اینستاگرام تان را برای مطالعه کامل‌تر توئیت قرار دهید که این کار باعث جذب و افزایش فالوور اینستاگرام خواهد شد.

۳۷- یک جریان را از گذشته به اشتراک بگذارید

شما در مورد Throwback پنج شنبه (#tbt) شنیده‌اید، درست است؟ این یک روند هشتگ در رسانه‌های اجتماعی است که مردم را تشویق می‌کند تا پنج شنبه‌ها عکس‌های قدیمی خود را ارسال کنند. البته اگر شما ترجیح می‌دهید می‌توانید دوشنبه Throwback داشته باشید – فقط زمانی الهام گرفته می‌شود که یک تصویر قدیمی ارسال کنید.

۳۸- یک توصیه ارائه کنید

وقتی نمی‌توانید محتوای خاصی را در اینستاگرام پست کنید، یک کار را به مخاطبان خود توصیه کنید. این کار می‌تواند یک قطعه نرم افزاری، یک کتاب که فکر می‌کنید مردم دوست دارند، یک رستوران فوق العاده در شهر شما یا هر چیز دیگری باشد. مهم این است که با فالوور هایتان حرف برای گفتن داشته باشید.

۳۹- برگزاری مسابقه هشتگ

چه کسی دوست ندارد هشتگ جدید بسازد؟ برای کسب و کارتان یک مسابقه در مورد بهترین هشتگ با کسب و کار و نام تجاری‌تان برگزار کنید. برنده یک سوپرایز می‌گیرد، مانند یک ماه دسترسی رایگان به سایت و یا دسترسی آزاد به دوره‌های شما. خب این کار می‌تواند به صورت قابل توجهی به جذب و افزایش فالوور اینستاگرام شما کمک کند.

۴۰- اعلام کنید که استخدام می‌کنید

فکر می‌کنید که نیاز به نیروی جدیدی دارید؟ بگذارید مخاطبانتان بدانند که کسب و کار شما در حال استخدام افراد جدید است و شما درخواست آن‌ها را بررسی می‌کنید.

با این حال اطمینان حاصل کنید که موقعیت را به صورت دقیق برای متقاضیان توضیح داده‌اید. شما با استخدام یک فرد جدید در کسب و کارتان (خصوصاً بخش اینستاگرامی کسب و کارتان) می‌توانید انرژی و انگیزه بیشتری پیدا کنید و در نتیجه به جذب و افزایش فالوور اینستاگرام راحت‌تر و بهتر از گذشته دست پیدا کنید.

نتیجه جذب و افزایش فالوور اینستاگرام

در قسمت آخر مقاله ۴۰ ایده جالب و کاربردی برای ارسال پست و افزایش فالوور در اینستاگرام نیز از ۱۵ راهکار دیگر که به طور مستقیم و غیر مستقیم در جذب و افزایش فالوور اینستاگرام شما مؤثر خواهند بود، گفتیم. امیدواریم که این سلسله از مقالات مورد توجه شما قرار گرفته باشد. جهت آشنایی بیشتر با افزایش اصولی فالوور اینستاگرام به شما پیشنهاد می‌کنیم افزایش فالوور واقعی اینستاگرام و افزایش فالوور اینستاگرام در ۳ مرحله را مطالعه کنید.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالا بروید