نمونه تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک

/, مقالات, موشن گرافیک/نمونه تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک

نمونه تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک

نمونه تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک

تبلیغات به‌خصوص تیزر یک عنصر اصلی در اطلاع‌رسانی، تشویق و ترغیب به مشتریان نسبت به خدمات، محصولات، برندها و شرکت‌ها به شمار می‌روند. محتوای تبلیغاتی مناسب و درست  و به‌کارگیری بهترین رسانه‌ها جهت منتقل و منعکس کردن محتوای تبلیغاتی به بینندگان و مشتریان بازار هدف می‌تواند شناسایی محصول یا رشد از چرخه عمر محصول را با سرعت بالایی طی نماید. در میان انواع مختلف تبلیغات (رسانه‌ای، محیطی، چاپی و …) نمونه تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک  که زیرمجموعه تبلیغات رسانه‌ای می‌باشند بهترین و بالاترین تأثیرگذاری را روی مخاطبین البته با توجه به نوع محصول را دارد.

تعریف تیزر تبلیغاتی

تیزر روش جدید و زیبایی برای ارائه آگهی‌های  تلویزیونی، رادیویی چاپی یا محیطی  و یا اصطلاحاً به معرفی محصول یا خدمات است. به روشی  که با ناقص نشان دادن چیزی یا ناقص گفتن حرفی، در افراد ایجاد حس کنجکاوی  و سؤال ایجاد می‌کند. به‌بیان‌دیگر طوری رفتار کند که توجه گسترده‌ای را به وجود آورد. به‌عنوان‌مثال، در تصویر یا عکسی  که پخش می‌شود نمی‌دانید با چه ارگانی یا چه چیزی  و چه ویژگی‌هایی روبه‌رو هستید. پیامی در منتقل می‌شود اما نمی‌دانید هدف این پیام چیست. آیا قرار است محصولی فروخته شود؟ آیا قرار است فیلمی معرفی شود؟ تبلیغ‌کننده کیست؟ و سؤال‌های دیگر. نمونه تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک  از این قاعده مستثنا نمی‌باشند.

تیزرهای تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک بعد از تغییر در زبان‌های استاندارد طراحی از طرح‌های سه‌بعدی به گرافیک‌های دوبعدی یا همان فلت به عنوان نمونه‌هایی از تبلیغات ویدیویی به وجود آمدند. اخیراً تیزرهای مخاطب پسند و تبلیغاتی رونق زیادی پیداکرده است. چراکه روشی سریع برای انتقال اطلاعات و محتوای موردنظر است. از دیگر ویژگی‌های خوب این نمونه تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک  می‌توان به جلوه‌های بصری جذاب و انعطاف‌پذیری بالا در شخصی‌سازی آن اشاره کرد. در موشن گرافیک‌ها از رنگ‌ها و المان‌های جذاب گرافیکی استفاده می‌شود؛ که این موضوع باعث تأثیرگذاری بالا و انتقال محتوا به شکلی جذاب می‌شود. ساخت این ویدیوهای دوبعدی زمان کمتری نسبت به ساخت نمونه‌های دیگر تبلیغات ویدیویی می‌برد؛ و همچنین هزینه تولید آن‌ها به‌مراتب پایین‌تر از سایر سبک‌های ویدیویی است.

تاریخچه

شاید در ابتدای پیدایش این هنر موشن ها برای ساخت لوگوها و آرم های متحرک شبکه‌های تلویزیونی و… استفاده می‌شد. ولی بعدها دامنه استفاده از موشن گرافیک گسترده‌تر شد؛ و امروزه به عنوان یکی از بهترین و مؤثرترین راه‌های تبلیغات استفاده می‌شود از طرفی امروزه ویدیوها طرفداران زیادی پیداکرده‌اند و کاربران بیشتر مایل هستند محتوای موردنظر خود را از طریق دیدن فیلم و کلیپ‌ها به دست بیاورند تا روش‌های دیگر همچون مطالعه.طبق آمار منتشرشده تا سال ۲۰۲۰ غریب به نود درصد محتوای منتشرشده در فیس‌بوک ویدیو خواهد بود . همچنین علاقه به ویدیوها در اینستاگرام هم نمود زیادی پیداکرده است. به‌گونه‌ای که مدیران این شبکه اجتماعی مدعی هستند که در شش ماه گذشته کاربران ۱۵۰ درصد زمان بیشتری به تماشای محتوای ویدیویی پرداخته‌اند .همه این‌ها باعث شده است که نمونه تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک که سبکی ساده ، جذاب و مقرون‌به‌صرفه هستند رونق زیادی پیدا کنند . و به یکی از کاراترین روش‌ها برای تبلیغات و به اشتراک‌گذاری محتوا تبدیل شود .

مراحل ساخت نمونه تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک

برای تولید نمونه تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک  استراتژی، نوآوری و اجرا سه برگ خرید مهم و جدانشدنی در موفقیت یک تیزر محسوب می‌شوند.  تیزرهای خوب ازنظر استراتژی بی‌نقص‌اند. و دارای مفهومی بسیار خلاق هستند علاوه بر آن اجرای آن‌ها بی‌نقص است. سه مرحله مهمی که منجر به ساخت یک نمونه تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک  می‌شود عبارت است از:اولین اقدام  پیش طراحی و ساخت پیش‌زمینه‌ای از قالب است.انتخاب قالب مانند  انتخاب لحن و سبک آگهی، بخشی از استراتژی خلاق است. قالب‌های مختلفی وجود دارند که در تیزرها از آن استفاده می‌کنند. برخی از تیزرها یک قالب مشخص و برخی نیز چند قالب را مورداستفاده قرار می‌دهند. آنچه مهم است باید قالبی را انتخاب کنیم که بتوانیم به‌درستی پیام آگهی را انتقال داده و با بیننده ارتباطی نزدیک برقرار کنیم. دومین مرحله طراحی و ساخت المنت‌های گرافیکی و استخوان‌بندی کار و سومین مرحله که از اهمیت ویژه و خاصی برخوردار است

۳مزیت کلیدی طراحی تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک

قدرت بصری شگفت‌انگیز

احتمالاً شما آگاه هستید که بازاریابان در حال استفاده از جلوه‌های بصری برای ارتباط دادن پیام‌ها و ایده‌ها هستند. آن‌ها با ابن روش نمونه تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک  را به روشی جذاب و قابل‌درک تبدیل می‌کنند . این‌یک تصادف نیست فقط این است که ما همه به‌کارگیرنده  شدید قدرت بصری هستیم . این به این معنی است که برای همه ما بهتر است درک ، جذب و به خاطر سپردن تمامی ، محتواها، طرح‌ها ، نمودارها ، یا هر عنصر بصری دیگر را فراموش نکنیم.( به خاطر داشته باشید که محتوای بصری بسیار جذاب و تأثیرگذار است مخصوصاً برای تولید کارهای تبلیغاتی ) .با توجه به این موضوع ، تصور کنید که محتوای ویدئوی قدرت شگفت‌انگیزی می‌تواند داشته باشد و حتی اگر آن را در موشن و حرکت داشته باشد . نمونه تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک  با این منطق دیداری متناسب است و به شما کمک می‌کند که با یک پیغام قانع‌کننده به مخاطبین خود برسید.

طرح‌های گیج‌کننده که زنده می‌آیند

شما همچنین باید بدانید که نمونه تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک  نه‌تنها درباره طراحی‌ها است، بلکه بیشتر از این است که در مورد موشن گرافی تنها باشد. به‌عبارت‌دیگر  گرافیک متحرک از فن‌های انیمیشن هایی استفاده می‌کند تا طراحی واقعاً زنده باشد؛ بنابراین یکی از بهترین فواید این سبک این است که به شما شانس عبور از هر نوع ایده را با استفاده از عناصر گرافیکی درحرکت می‌دهد. این برای شما بسیار مهم است، چون به مخاطبین شما کمک می‌کند بفهمید محصول شما در حدود چند ثانیه است. یکی از نمونه تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک  که دارای طرح زنده و گیج‌کننده است را می‌توانید در سایت https://www.aparat.com/v/1uks8 مشاهده نمایید.

بهترین ترکیب

هر نمونه تیزر برای تبلیغات و یا کلیپ موشن مربوط نیز برای تطبیق‌پذیری با سایر المان‌ها مشخص می‌شود. آن می‌تواند با دیگر مدل‌های ویدیویی explainer ترکیب شود تا از این دودنیا بیشتر شود. این به این دلیل است که موشن گرافی می‌تواند فاقد آن باشد؛ اما این مشکلی نیست! فقط ویدئوی موشن خود را با سایر تکنیک‌ها مخلوط‌کنید. گنجاندن بعضی شخصیت‌های جالب می‌تواند یک حرکت بزرگ برای به تصویر کشیدن ویدئوی شما باشد که به ایده گرم شما نیاز دارد  یا می‌توانید آن را با سبک‌های دیگر ترکیب کنید. نمونه تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک این لینک https://www.aparat.com/v/3lL5X یکی از نمونه‌هایی است که دارای هویت بصری خاصی هست.

ویژگی‌های کلیدی تیزر تبلیغاتی

در بازارهای رقابتی امروز بسیار اتفاق می‌افتد که نمونه تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک و آگهی‌های تبلیغاتی تأثیرگذار حرفه‌ای خود تبدیل به مزیت رقابتی شرکت شده و عاملی برای جذب مشتری می‌شوند.  نمونه تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک ساخته‌شده باید به‌قدری جذاب وموثر باشند که خود تبدیل به مزیت رقابتی شرکت شوند، در این قسمت به بهترین ویژگی‌های کلیدی تیزر تبلیغاتی اشاره خواهیم نمود.

بهترین ویژگی نمونه تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک

ایده‌های مفهومی و خلاق

 ساخت نمونه تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک باهدف انتقال معنا و مفهوم انجام می‌پذیرد بنابراین هر تیزر جذاب و اثرگذار بر اساس یک ایده خلاقانه و حرفه‌ای ساخته می‌شود یکی از نمونه تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک مفهومی و خلاق آموزش الفبای انگلیسی در سایت خارجی  https://vimeo.com/channels/bestmotion مشاهده نمایید. یا تیزر تبلیغاتی سایت بامیلو که در زمستان سال ۱۳۹۴ ساخته‌شده است. این نمونه تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک به‌صورت تلفیقی (رئال – موشن گرافیک) طراحی و ساخته‌شده است. در به اجرا گذاشتن این تیزر از روتوسکوپی یا همان تکنیک پرده سبز به‌کاربرده شده است و به‌صورت دقیقی تصاویر پردازش‌شده‌اند.

زیبایی نمونه تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک

در ساخت نمونه تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک همه جنبه‌های زیبایی مورد انتظارباید برآورده شود. یکی از جذاب‌ترین نمونه تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک  https://vimeo.com/channels/awesomemotiongraphics را در این سایت مشاهده نمایید.

سرعت

سرمایه‌گذاری مناسب و شروع و تولید موازی چندین نمونه تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک به مشتریان کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان تیزرهای خود را آماده اکران داشته کنند.

مخاطب محور

 این نمونه تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک با توجه به مدل درک ذهنی مخاطب ساخته‌شده و تلاش می‌شود تا از تمام عناصر در دسترس برای گذر از فیلترهای ادراکی مخاطب استفاده شود. در لینکی که در بالا برای شما از سایت vimeo ارسال کردیم می‌توانید انواع مختلفی از نمونه تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک را مشاهده نمایید. در این سایت می‌توان نمونه‌هایی یافت که تک‌تک ویژگی‌های ذکرشده را به‌صورت حرفه‌ای دارا می‌باشند.

نتیجه‌گیری

موشن گرافیک و تیزرهای آن‌یک روش بسیار ساده برای انتقال احساست ما به افراد است. لازمه این هنر داشتن قدرت خلاقیت و درک درست از مخاطبان خود می‌باشد. کاربرد عمده این هنر طراحی تیزر خلاقانه و تبلیغاتی می‌باشد.مزیت‌ها و ویژگی‌های این نمونه از تیزرها را برای شما در این مقاله ذکر کردیم. توصیه جدی ما به شما این است قبل از اینکه تصمیم به تبلیغات گسترده بزنید شاید داشتن یک نمونه تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک برای معرفی خیلی سریع‌تر شمارا به هدفتان نزدیک کند.

توسط | ۱۳۹۷-۸-۱۵ ۱۴:۰۳:۲۸ +۰۳:۳۰ بهمن ۲۲ام, ۱۳۹۶|خدمات, مقالات, موشن گرافیک|بدون دیدگاه

درباره نویسنده:

دیدگاه خود را بنویسید

نه − شش =