موشن گرافیک شیوه‌ای پرطرفدار برای تبلیغات

/, مقالات, موشن گرافیک/موشن گرافیک شیوه‌ای پرطرفدار برای تبلیغات

موشن گرافیک شیوه‌ای پرطرفدار برای تبلیغات

موشن گرافیک شیوه‌ای پرطرفدار برای تبلیغات

موشن گرافیک شیوه‌ای پرطرفدار برای تبلیغات

دنیای Motion Graphics بزرگ است. روش‌های متعددی وجود دارد که شما می‌توانید تخصص خود را در بسیاری از مکان‌هایی که نیاز به یک انیماتور حرفه‌ای دارند استفاده کنید. در این مقاله، من می‌خواهم بیشتر در مورد هر یک از صنایع که دائماً هنرمندان Motion Graphics استخدام می‌کنند صحبت کنم.آیا موشن گرافیک شیوه پرطرفدار برای تبلیغات است؟ صنعت تبلیغات یک بازیکن بزرگ در جهان موشن است. ما در عصر سمعی و بصری زندگی می‌کنیم که در آن اضافه کردن پویانمایی به محتوا یک ‌راه عالی برای افزایش مشارکت مخاطبان و اثربخشی پیام است. شرکت‌های تبلیغاتی این را می‌دانند و به همین دلیل است که آن‌ها به‌طور مداوم سرمایه‌گذاری در موشن گرافیک شیوه پرطرفدار برای تبلیغات و یا حتی در یک گروه پویانمایی هستند. تبلیغات تلویزیونی در تلویزیون زیاد دیده می‌شود؛ و در حال حاضر بیشتر از همیشه در زندگی ما وجود دارد.

تبلیغات رسانه‌ای

 تبلیغات YouTube در حال حاضر واقعیت روزانه است. وقتی ویدیوی یوتیوب را تماشا می‌کنید غیرممکن است ۵ ثانیه اول را که  قبل از کلیپ پخش می کنند.  مشاهده نکنید قبل از اینکه بتوانید دکمه Skip را فشار دهید.

گردش کار برای یک تبلیغ

شرکت‌های بیشتر در کشورهای پیشرفته در حال سرمایه‌گذاری در ویدیو، به‌خصوص برای پلت فرم یوتیوب هستند. ازآنجایی‌که موشن گرافیک شیوه پرطرفدار برای تبلیغات به شمار می‌رود. این ۵ ثانیه که ذکر کرده‌ام مردم آن را تماشا می‌کنند. گردش کار برای تولید آگهی را افزایش می یابد و شایع شده است که از طراحی گرافیک حرکتی در صنعت تبلیغات استفاده زیادی می‌کنند. طراحی شگفت‌انگیز و پیشرفت سریع این صنعت است که موجب شده موشن گرافیک شیوه پرطرفدار برای تبلیغات به‌حساب بیاید. معمولاً، سازمان‌ها و شرکت‌های تولیدی در یک حالت تحویل سریع یا با یک مهلت بسیار کوتاه کار می‌کنند.

دلایل گردش سریع موشن گرافیک شیوه پرطرفدار برای تبلیغات

زمان آماده شدن نقش مهمی در شیوه تبلیغات ما دارد. این‌که موشن گرافیک شیوه پرطرفدار برای تبلیغات به دلایل متعدد رخ می‌دهد.  امر زمان می‌تواند به این دلیل باشد که طراحان تعداد مشخصی از پروژه‌هایی را که هرماه باید انجام دهند تا بتوانند به اهداف مالی خود برسند؛ کمبود برنامه‌ریزی برای اینکه چه مدت یک پروژه به‌طورکلی باید انجام شود؛ یا حتی به این دلیل که مشتری متوجه نمی‌شود که می‌تواند از یک سازنده ویدئو انتظار داشته باشد که در یک هفته آماده شود تا بتواند از آن در راه اندازی محصول استفاده کند. متأسفانه، این چیزی است که من از متخصصان بسیاری شنیده‌ام که این باعث می‌شود شما سرگردان شوید و به دنبال راه‌هایی مناسب باشید. با موشن گرافیک شیوه پرطرفدار برای تبلیغات شما می‌توانید آن را در زمان کمی انجام دهید. صنعت تبلیغات متمرکز بر تولید و سرعت شمارا قادر به ارائه یک پروژه خوب می‌کند. بهتر است برای آژانس‌ها از این شیوه استفاده کنید.

قدرت فروش در موشن گرافیک شیوه پرطرفدار برای تبلیغات

فیلم‌های ویدئویی و فیلم‌های زنده قدرتمندتر هستند – منظور از فیلم‌های زنده، فیلم‌هایی است که در دنیای واقعی، با بازیگران، در محل واقعی، خلبانان رعدوبرق و غیره ضبط‌شده است. حتی اگر این راه‌حل اصلی برای اکثر آژانس‌های تبلیغاتی باشد، چندین بار شما به نقطه‌ای می‌رسید که نمی‌توانید برند تجاری خود را از دیگران جدا کنید، فقط با نگاهی به قطعه‌ای از موشن گرافیک شیوه پرطرفدار برای تبلیغات خود می‌توانید ایده پردازی کنید. از سوی دیگر این روش به برند شدن شما کمک می‌کند؛ و نتیجه این کار این است که شخصیت‌های بیشتری را برای تبلیغات در موشن ایجاد کنند.

چرا موشن گرافیک شیوه پرطرفدار برای تبلیغات است؟

ما می‌توانیم از این طریق پویانمایی‌ها، رنگ‌ها، شکل‌ها و احساسات را اضافه کنیم، بنابراین ترکیب Motion Graphics با فیلم‌های زنده واقعاً قدرتمند است اگر شما می‌خواهید چیزی برای یک نام تجاری منحصربه‌فرد ایجاد کنید. حتی اگر فقط در انتهای فیلم فقط حرکت متحرک آرم امضا را اضافه کنید، اگر بتوانید این موشن را به‌خوبی انجام دهید، مخاطب حرفه‌ای‌تر نگاه می‌کند. هزینه حرکت در مقابل تولید زنده یکی از بزرگ‌ترین بحث‌ها این است که چه مقدار Motion Graphics و Live Productions هزینه می‌شود، به همین ترتیب موشن گرافیک شیوه پرطرفدار برای تبلیغات می‌تواند تعریف کند که چه قدر مقرون و به‌صرفه است. پاسخ کلی این است این همیشه عوامل زیادی پشت یک عدد وجود دارند ، زمان واندازه گروه واقعاً متغیرهای  مهم هستند که این هزینه را تعیین می‌کند . قطعات گرافیکی متحرک کم‌تر از تولید زنده  هزینه‌دارند.

قدرت فروش موشن گرافیک شیوه پرطرفدار برای تبلیغات

شما می‌توانید بدون نیاز به اجاره یک محل استودیو، بازیگران قراردادی و یا کارمندان فیلم‌سازی و انجام ویرایش و تولید پس از ویدئو، بدون هیچ‌گونه هزینه‌ای کارکنید. در این حالت، یک پویانمایی هم می‌تواند تأثیر مشابهی ایجاد کند و می‌تواند بسته به حرفه‌ای که برای انجام آن کار می‌کنید این هزینه کمتر باشد. بااین‌حال، این‌یک مورد مشخص و واضح است. در اینجا مهم‌ترین مسئله این است که چگونه یک فیلم موشن می‌تواند در رقابت با یک تولید زنده باشد. با توجه به کسب‌وکار، زمان و هدف یک ویدیو، موشن یا حتی پویانمایی می‌تواند بیش از یک ویدیو زنده تأثیر داشته باشد؛ و موشن گرافیک شیوه پرطرفدار برای تبلیغات محسوب شودحتی اگر هزینه بیشتر باشد باز هم شیوه تبلیغاتی آن خاص است.

گروه‌های کاری موشن گرافیک شیوه پرطرفدار برای تبلیغات

پروژه‌های سریع به خروجی‌ها باکیفیت کمتری در مقایسه با فعالیت‌های طولانی‌تر نیاز دارند. در آغاز کار برای شما حرکت‌های زیادی برای تبلیغات موجود است . مانند سوپرمارکت‌های محلی ، نانوایی‌ها ، دانشگاه‌ها آموزشگاه‌های رانندگی شرکت‌های انرژی ، لباس‌فروشی‌ها و بسیاری دیگر که قصد دارند تبلیغات انجام ‌دهند. با دنیایی کاملاً متفاوت ازآنچه امروز انجام می‌دهند، اما تجربه یادگیری عالی است. به خاطر داشته باشید به‌خصوص اگر در حال حاضر وارد میدان شوید این نوع پروژه‌ها به شما کمک می‌کنند تا خود را شکل دهید.

طرح‌های تبلیغی موشن گرافی

طرح‌های موشن گرافیک شیوه پرطرفدار برای تبلیغات امروزه در تمام سیستم‌عامل‌های دیجیتال، از تبلیغات و برنامه‌های تلویزیونی تا برنامه‌های موبایل و وب‌سایت‌ها وجود دارد. آن را با هر جنبه‌ای از رسانه‌های مدرن تزریق می‌کند. پس‌ازآن، شرکت‌ها از مزایای استفاده از این روند تبلیغاتی برای به نمایش گذاشتن فنّاوری‌های پیشرفته خود و کسب‌وکار خود بهره می‌برند. گرافیک متحرک یک‌شکل از پویانمایی همراه با صدا بیش از روایت است که می‌تواند محصولات خود را به طرز خاص معرفی کنید. این فیلم‌های ویدئویی شرکت‌های تجاری، انتقال‌های سطح حرفه‌ای را ارائه می‌دهند که می‌توانند به مشتریان شما کمک کنند تا به‌راحتی سرویس‌های شرکت‌های خود را درک کنند و فروش شمارا افزایش دهند.

موشن گرافیک در شرکت های مهم

در این مقاله ما در چند مورد از طرح‌های موشن گرافیک شیوه پرطرفدار برای تبلیغات را معرفی می‌کنیم تا شما بتوانید برای امر تبلیغات از آن ایده بگیرید.

موشن گرافیک شیوه پرطرفدار برای تبلیغات برای گوگل

https://www.reembed.com/?ref=startscreen این لینک یکی از این موشن گرافیک شیوه پرطرفدار برای تبلیغات Cloud IOT برای گوگل هست. مثال: وقتی در موتور جستجو سرچ می‌زنیم دنبال چه هستیم؟ گوگل Cloud IOT شما اجازه می‌دهد به‌راحتی و ایمن متصل شوید، مدیریت و گرفتن اطلاعات از دستگاه‌های پراکنده جهانی در مقیاس بزرگ به عهده این فناوری است. گرافیک حرکت شرکت نشان می‌دهد که چطور گوگل ابری به شما کمک می‌کند بینش تجاری را در طول دستگاه‌های پراکنده در سطح جهانی بازکنید. این کار موشن گرافیک شیوه پرطرفدار برای تبلیغات را به‌طور خاص پرکاربرد می‌داند.

موشن گرافیک شیوه پرطرفدار برای تبلیغات شرکت IBM

فناوری بهترین راه برای توصیف IBM است، این بهترین روش برای توصیف IBM است. بیش از ۷۰ سال است که صنعت فن‌آوری را تحت سلطه قرار داده است و مردم هنوز نسبت به این شرکت وفادار هستند. موشن گرافیک شیوه پرطرفدار برای تبلیغات برای این شرکت بوده کهنشان می‌دهد که IBM چگونه مشتریان خود را بیشتر آگاهانه، متصل و قدرتمند ساخته است. نمونه یکی از این طرح‌های زیبا را در لینک https://www.youtube.com/watch?v=pE_8TOlg0ew مشاهده فرمایید.

 موشن گرافیک شیوه پرطرفدار برای تبلیغات شرکت مایکروسافت

در موشن گرافیک شیوه پرطرفدار برای تبلیغات مایکروسافت قصد دارد تا هر فرد و هر سازمانی را در این سیاره را به بهترین فنّاوری برساند. رویکرد کوانتومی آن تئوری را به واقعیت به ارمغان می‌آورد، استفاده از کوبیت‌های توپولوژیکی را انجام می‌دهد که محاسبات را طولانی‌تر و مداوم‌تر انجام می‌دهند. ویدئو گرافیکی شرکت‌های بزرگ نشان می‌دهد ویژگی های مایکروسافت راه‌حل برای محاسبات کوانتومی است. که به تصویر کشیده می‌شود.

https://blog.advids.co/20-corporate-video-marketing-examples-using-motion-graphics/

موشن گرافیک شیوه پرطرفدار برای تبلیغات شرکت وال مارت

مثال Walmart بزرگ‌ترین شرکت خرده‌فروشی در جهان است. همه از قدرت قوی این شرکت درزمینهٔ خرده‌فروشی می‌دانند. برای ۵۵ سال گذشته Walmart همیشه موفق به دریافت لبخند بر روی چهره مشتریان خود شده است. موشن گرافیک شیوه پرطرفدار برای تبلیغات در این ویدئو نشان می‌دهد که چگونه Walmart دسترسی به نیازهای زندگی شمارا راحت‌تر کرده است.

https://www.youtube.com/watch?v=SF3KKh1hPaE

توسط | ۱۳۹۷-۸-۱۵ ۱۴:۰۶:۲۴ +۰۳:۳۰ بهمن ۲۶ام, ۱۳۹۶|خدمات, مقالات, موشن گرافیک|بدون دیدگاه

درباره نویسنده:

دیدگاه خود را بنویسید