طراحی تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک

/, مقالات, موشن گرافیک/طراحی تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک

طراحی تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک

طراحی تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک

طراحی تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک در اصفهان

امروزه تبلیغات یک عنصر اساسی برای کسب درآمد به شمار می رود، ابزار تشویق و یادآوری مشتریان نسبت به محصولات، برندها و شرکت ها شناخته می شوند. تبلیغات مناسب و صحیح و بکارگیری رسانه مناسب جهت انتقال محتوای تبلیغاتی به مخاطبین و مشتریان بازار هدف می تواند مرحله معرفی و یا رشد از چرخه عمر محصول را با سرعت بالایی طی نماید. در میان انواع تبلیغات (رسانه ای، محیطی، چاپی و …) کماکان طراحی تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک  که زیر مجموعه تبلیغات گرافیکی می باشند بیشترین و بهترین تاثیر گذاری را روی مخاطبین البته بسته به نوع محصول یا کارایی می گذارند.

طراحی تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک  چیست؟

طراحی تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک  یک تکنیک برای ارائه آگهی اعم از تلویزیونی، اینترنتی، رسانه‌ محیطی‌ و چاپی می باشد و یا اصطلاحا به رفتاری گفته می‌شود که با کامل نشان ندادن چیزی یا کامل نگفتن حرفی، در فرد مقابل ایجاد حس کنجکاوی می‌کند. برای مثال، در تصویری که پخش می شود نمی‌دانید با چه برند یا چه شرکت یا چه چیزی روبه ‌رو هستید. البته می دانید چه پیامی در حال انتقال است اما نمی‌دانید هدف چیست. آیا قرار است محصولی فروخته شود؟ آیا قرار است فیلمی معرفی شود؟ تبلیغ‌کننده کیست؟ و سوال‌های دیگر؛ در این قسمت شما وارد مرحله‌ای به نام Teasing شده‌اید و حس کنجکاوی در شما شکل گرفته و پر از سوال هستید که این آگهی مربوط به چیست.

مراحل ساخت و طراحی تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک

از آنجایی که در تهیه و تولید سایر تیزرهای تبلیغاتی سرمایه و وقت زیادی هزینه می شود، لذا باید با بهره گیری از تکنیکها و روشهای مختلف تیزرهایی طراحی و تولید کرد که از بالاترین سطح اثربخشی برخوردار باشند. به این مرحله طراحی تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک  گفته می شود. ساخت و طراحی تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک  شامل سه مرحله اصلی پیش از تولید، تولید و پس از تولید است.

ارسال درخواست طراحی تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک

ابتدا درخواست خود را به واحد ساخت تیزر تبلیغاتی ارسال کنید. برای این منظور می توانید درخواست خود را از طریق این لینک به سمع و نظر کارشناسان مربوطه برسانید.

 بررسی و پیشنهادات برای طراحی تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک

کارشناسان ما با توجه به نوع کسب و کار شما بهترین پیشنهادات را در زمینه ساخت  و طراحی تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک  به شما خواهند داد و نقشه کار را برای شما ترسیم خواهند کرد.

نتیجه گیری و برآورد هزینه و زمان طراحی تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک

در انتها پس از نهایی سازی و انجام توافقات اولیه، قرارداد طراحی تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک  با شما بسته شده و کار ساخت تیزر با توجه به نوع آن، قیمت گذاری و زمان بندی می گردد.

استراتژی طراحی تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک

استراتژی، نوآوری و اجرا سه فاکتور اساسی در موفقیت طراحی تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک به شمار می آیند. تیزرهای موفق از نظر نو آوری و ایده بی عیب ‌اند. دارای مفهومی خلاق هستند و از اجرای مناسبی نیز برخوردارند.
انتخاب قالب آگهی همچون انتخاب لحن و سبک آگهی، بخشی از استراتژی خلاق است. قالب های مختلفی وجود دارند که در طراحی تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک  مورد استفاده قرار می گیرند.

طراحی تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک

طراحی تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک  ممکن است قالب های مشخص و برخی نیز چند قالب را مورد استفاده قرار می دهند. مهمترین نکته این است که باید قالبی را انتخاب کرد که بتواند به درستی پیام آگهی را انتقال داده و با بیننده ارتباطی نزدیک برقرار کند. انتخاب یک قالب به این موضوع بستگی دارد که چگونه و با چه هدفی می خواهیم از آن استفاده ‌کنیم. قالبهای تبلیغاتی زیادی وجود دارند که برخی از مهمترین آنها عبارتند از قالب داستانی، نمایشی، تائیدی، طنز و فکاهی و …

طراحی تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک  فراتر از یک هنر

آنچه ماهیت دارد انتخاب قالب درست برای آگهی تبلیغاتی و نمایش خلاقانه پیام است. یک طراح برای طراحی تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک  موفق، مخاطبان خود و اهداف آنان را به دقت انتخاب کرده، پیام مناسب را در قالب مناسب زیباسازی کرده و با استفاده از تکنولوژی های مناسب نسبت به تهیه تیزر اقدام می کند. پس از طراحی تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک  به پایان رسید مورد آزمایش و تست قرار می گیرد. در این مرحله میزان اثربخشی طراحی تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک  بر نمونه‌ای کوچک از مخاطبان مورد ارزیابی قرار می گیرد. بعد از رفع نواقص و تائید نهایی تیزر می بایست نسبت به انتخاب شبکه اجتماعی یا تلوزیونی یا وب سایت و زمان پخش مناسب اقدام نمود. نهایتاً پس از تهیه فضای نمایشی در شبکه ها تیزر تولید شده به نمایش درخواهد آمد.

نمونه ای از طراحی تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک  داخلی و خارجی

تیزر تبلیغاتی سایت هایی مثل گوگل
تیزر تبلیغاتی شبکه های تلوزیونی
تیزر و کلیپ‌های کوتاه برای شبکه های اجتماعی
ساخت مستند شهری سمفونی شهری
تیزر تبلیغاتی محصولات خوراکی

ویژگی های کلیدی طراحی تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک

  1. دارای ایده کاملا خلاقانه (معمولا گرافیکی)
  2. استفاده از حرکات و تکنیک های نوین و پیچیده ی متحرک سازی گرافیکی
  3. صدا گذاری و افکت های صوتی حرفه ای
  4. ساخت موسیقی (در صورت لزوم)
  5. به کار بردن افکت های تصویری جذاب
  6. ظاهر بسیار شیک و جذاب
  7. ساخت سریع و آماده شدن تیزر در کوتاه ترین زمان ممکن
  8. هزینه های به نسبت پائین تر از دیگر تبلیغات
  9. بهره بری از تکنیک فیلم سازی تلفیقی و فیلمسازی دیجیتال
  10. استفاده ی موثر و عمیق از جلوه های ویژه ی رایانه ای
  11. استفاده از گویندگان حرفه ای با صدای آشنا.

دیگر مزایای طراحی تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک

ایده‌های مفهومی و خلاق:  طراحی تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک  با هدف انتقال معنا و مفهوم انجام می‌شود بنابراین هر تیزر جذاب و اثرگذار بر اساس یک سناریو خلاقانه و حرفه‌ای ساخته می‌شود.

زیبایی و جذابیت‌های بصری و شنیداری: در ساخت تیزرها کلیه‌ی جنبه‌های زیبایی‌شناسی مورد انتظار در عمل محقق می‌شوند.
سرعت: سرمایه گذاری مناسب و شروع و تولید هم‌زمان چندین تیزر به مشتریان کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان تیزرهای خود را آماده اکران داشته کنند.

مخاطب محور: این تیزرها با‌توجه به مدل ادراک ذهنی مخاطب ساخته شده و تلاش می‌شود تا از تمام عناصر و عوامل در دسترس برای گذر از فیلترهای ادراکی مخاطب استفاده شود.

انواع کلاس های طراحی تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک

موشن گرافیک کلاس  A

طراحی تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک  کلاس A با بهترین وبالاترین لول کیفی توسط تیم مجرب و متخصص اجرا خواهد شد. در صورت لزوم بیشتر کاراکترها ومکان های مورد نظر سفارش‌دهنده بصورت تخصصی طراحی و اجرا خواهند شد. در این مرحله سفارش‌دهنده نظرات خود را طی یک جلسه اختصاصی به طراحان نمابین منتقل می کند. پروسه ساخت تیزر بعد از اطلاع از درخواست های مشتری آغاز و نتیجه طراحی تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک  به سفارش‌دهنده ارائه می گردد.

تعداد دفعات اصلاح و اعمال تغییرات برای کلاس A نامحدود خواهد بود و تا جلب رضایت صد درصدی سفارش‌دهنده مراحل مذکور تکرار خواهند شد. بعد از اتمام این مرحله پروسه متحرک سازی و تصویرسازی شروع خواهد شد، در این پروسه نهایت توانایی فردی و گروهی متخصصان برای اجرای پروژه بکار گرفته خواهد شد. طراحی تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک  کلاس A با کیفیت خروجی  ۴K تقدیم سفارش‌دهنده خواهد شد.

موشن گرافیک کلاس B

طراحی تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک  کلاس B نیز از استوری و روایت های خلاقانه و داستانی استفاده خواهد شد. تنها تفاوت عمده این کلاس با کلاس A در عدم امکان طراحی کاراکترهای اختصاصی و همچنین کم شدن میزان پیچیدگی تصویرسازی موشن گرافیک می باشد. همچنین امکان طراحی سناریو یا استوری بوردهای سریالی برای این کلاس وجود نخواهد داشت. مرحله نوشتن سناریو و استوری در نهایت تعامل با سفارش‌دهنده اجرا خواهد شد. تا نتیجه این مرحله مورد تایید صد در صد سفارش‌دهنده قرار گیرد. با استفاده از کاراکترهای غیر اختصاصی (استفاده از پکیج کاراکترهای از پیش طراحی شده) و لوکیشن های غیر اختصاصی (استفاده از پکیج لوکیشن های از پیش طراحی شده) اجرا خواهد شد. مرحله متحرک سازی با کیفیت بالا اجرا شده و خروجی با کیفیت Full HD در اختیار سفارش‌دهنده قرار خواهد گرفت.

موشن گرافیک کلاس اقتصادی:

این کلاس طراحی تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک  متناسب با مجموعه ها و واحدهایی خواهد بود که برای انتقال مفاهیم، اطلاع رسانی و یا فرهنگ سازی در حوزه کاری خود نیاز به ویدیوی موشن گرافیک با هدف انتقال مطالب خواهند داشت. ویدیو در این سبک بدون استفاده از کاراکتر و تصویرسازی حرفه ای اجرا خواهد شد. موشن گرافی کلاس اقتصادی بوسیله متحرک سازی متون (تایپوگرافی)، نمودارها (اینفوگرافی)، آیکون های متحرک، نمایش تصاویر موجود از محصولات یا خدمات بصورت اسلایدشو و همچنین نمایش متحرک لوگو، شعار سازمان اجرا خواهد شد. این پکیج برای ساخت ویدیوهای سازمانی، ویدیوهای ارزیابی عملکرد دوره ای شرکت ها و سازمان ها، ویدیوهای معرفی محصول با رویکرد انتقال خصوصیات و ویژگی های محصول مناسب خواهد بود. برای مشاهده نمونه کارهای این کلاس به لینک زیر رجوع کنید.

قیمت طراحی تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک

بیشتر قیمت‌ها ثابت خواهند بود، اما برای ۱۰ درصد موارد که احتمال پیچیدگی پروژه با توجه به کار یا طرح موردتوافق وجود دارد، قیمت دقیق بعد از بررسی تجهیزات و نیروی موردنیاز و همچنین میزان پیچیدگی اجرای پروژه محاسبه و به سفارش‌دهنده ابلاغ خواهد شد. با توجه به موارد فوق پیشنهاد می‌کنیم جهت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت دقیق پروژه طراحی تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک  خود با کارشناسان از طریق تلفن یا لینک کانال تلگرام ما در ارتباط باشید.

موارد استفاده فیلم‌ها و طراحی تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک

  • وب‌سایت‌های تعاملی
  • کلیپ‌های چندثانیه‌ای تبلیغاتی
  • داستان و روایت سازی
  • پخش در رسانه‌های تصویری عمومی و تخصصی به‌منظور تبلیغات
  • استفاده از فیلم‌ها به‌عنوان کاتالوگ‌های الکترونیکی معرفی محصولات و خدمات سازمان
  • تولید فیلم به‌منظور ارائه گزارش عملکرد سازمان
  • پخش فیلم در مانیتورهای تبلیغاتی سطح شهرها
  • استفاده در هتل‌ها و تالارها
  • استفاده در فیلم‌های آموزشی
توسط | ۱۳۹۷-۸-۱۵ ۱۳:۴۷:۱۰ +۰۳:۳۰ بهمن ۱۰ام, ۱۳۹۶|خدمات, مقالات, موشن گرافیک|بدون دیدگاه

درباره نویسنده:

دیدگاه خود را بنویسید

4 × 2 =