روند کاری موشن گرافیک در تولید موشن گرافیک چگونه است؟

/, موشن گرافیک/روند کاری موشن گرافیک در تولید موشن گرافیک چگونه است؟

روند کاری موشن گرافیک در تولید موشن گرافیک چگونه است؟

روند کاری موشن گرافیک یا متحرک ساختن تصاویر با استفاده از انیمیشن‌ها و طرح‌های جذاب برای تبلیغات ساخته می‌شود. رستا آی تی مفتخر است با داشتن هنرمندان و متخصصین در زمینه‌ی تبلیغات و انیمیشن‌سازی در کنار شما باشد و یک کار حرفه‌ای و جذاب ارائه تولید کند.

روند کاری موشن گرافیک در امر تبلیغات

موشن گرافیک برای تیزرهای تبلیغاتی در فضای اینترنت و شبکه‌های اجتماعی بسیار مناسب است. درصورتی‌که قصد تبلیغات در اینترنت، شبکه‌های اجتماعی را دارید موشن گرافیک یک انتخاب خوب برای شما می‌باشد. یک تیزر گرافیکی کوتاه و جذاب برای معرفی محصولات و برند خود می‌تواند موردتوجه مخاطبان خود قرار بگیرد. ساخت موشن گرافیک حرفه‌ای برای نمایش محصول و برند به‌صورت انیمیشنی و جذاب ساخته می‌شود که می‌تواند مخاطبان را جذب خود کند و یک تیزر مقرون به صرفه‌تر از تیزرهای سنگین ویدیویی می‌باشد.

روند کاری موشن گرافیک در مرحله تولید

مرحله ۱ دریافت اطلاعات و جزئیات کسب‌وکار

ابتدا ما هدف شما و ایده‌ی شما را بررسی می‌کنیم و سپس در مورد کسب‌وکار شما در صورت لزوم اطلاعات بیشتری کسب می‌کنیم و به طرح اولیه دست پیدا می‌کنیم. مرحله ابتدایی این است که ما به اهداف و موضوعات مدنظر مشتری گوش می‌دهیم تا محتوایی را که قصد دارد با مخاطبانتان درمیان بگذارید درک کنیم. خواسته‌های شما را بررسی و حدود نوع و طرح موشن گرافیک را مشخص می‌کنیم. پس از مشخص شدن مدت زمان انجام پروژه و نهایی نمودن شرایط همکاری، دیدگاه اولیۀ ما از چگونگی متن و نحوۀ تولید کار شکل می‌گیرد.

ساخت موشن گرافیک

روند کاری موشن گرافیک در مرحله بعدی

مرحله ۲ ایده پردازی و رسیدن به بهترین سناریو و مشورت با مشتری

گروه رستا آی تی با همفکری و ایده پردازی‌های متعدد، بهترین ایده و سناریو مناسب با کسب و کار شما را می‌نویسد. سپس به مشتری منتقل می­کنیم. اگر مورد تائید شما بود به مرحله‌ی بعدی تولید موشن گرافیک می‌رویم. این مرحله کاملاً با مشورت با شما انجام می‌شود.

در مراحل و روند کاری موشن گرافیک سناریو بخش مهمی از طراحی است چرا که محتوا باید برای کاربران هدف جذاب باشد. همچنین پیام کسب و کار شما را به خوبی انتقال دهد به همین علت تیم ما بسیار روی سناریو تمرکز دارد. با توجه به تمام ابعاد ساخت ویدیو تبلیغاتی از جمله روان‌شناسی تبلیغات، تبلیغات نوین می­تواند بهترین سناریو مرتبط با کسب‌وکار شما را بسازد.

 روند کاری موشن گرافیک در مرحله اجرا

مرحله ۳ طراحی و انیمیشن سازی حرفه ای

این مرحله بسیار مهم است. ابتدا با توجه به چارچوب کسب و کار شما و مرحله قبلی، طرح‌های اولیه آماده می‌کنیم و برای مشتری ارسال می‌نماییم. شما را در جریان طرح‌های نهایی قرار دهیم اگر مورد رضایت شما بود روند را ادامه می‌دهیم و طرح­های نهایی را آماده می‌کنیم.

روند کاری موشن گرافیک در مراحل بعد به این صورت است که در بخش بعدی طرح‌های نهایی را متحرک‌سازی می‌کنیم. از آنجایی که متحرک سازی بخش حساسی از موشن گرافیک است. این بخش به تمام طرح‌ها و گرافیک‌های ویدیو جان می‌دهد و با توجه به متحرک سازی موشن گرافیک، ویدیو را جذاب می‌کند تا مخاطبان بیشتر با ویدیو ارتباط برقرار کنند. قبلا در مقاله ساخت موشن گرافیک، قدم به قدم توضیحات بیشتری در مورد این مرحله از ساخت موشن گرافیک داده ایم.

مرحله جذاب روند کاری موشن گرافیک

مرحله ۴ صدا گذاری حرفه ای

اگر موشن گرافیک با نظر مشتری نیاز به صداگذاری دارد. ما با توجه به کسب‌وکار شما، بهترین صدا را از بین گویندگان حرفه‌ای انتخاب می‌کنیم و در استودیو و عوامل حرف ای در بخش گویندگی عملیات ضبط را انجام می‌دهیم. صداگذاری در روند کاری موشن گرافیک بخش مهمی است. برای ارتباط کاربران هدف با ویدیو تبلیغاتی، به همین علت ما با بهترین گویندگان در این زمینه همکاری می‌کنیم تا بهترین نتیجه را داشته باشد.

رستا آی تی و مهم­ترین روند کاری موشن گرافیک

 مرحله ۵ نظرخواهی از مشتری و رفع ایراد و تحویل با رضایت کامل شما

در آخر شما یک دمو یا پیش ساخته از ما دریافت می‌کنید و از شما نظرخواهی می‌شود. در صورت درخواست تغییر بعضی قسمت­ها، تغییرات انجام می‌شود تا در آخر ساخت موشن گرافیک با رضایت کامل شما کار به پایان برسد. درنهایت خروجی آخر کار به شما تقدیم می‌شود.

ویژگی‌های تولید موشن گرافیک رستا آی تی

در بالا روند کاری موشن گرافیک توسط تیم رستا آی تی را به‌صورت کامل شرح دادیم. در زیر به‌صورت خلاصه این روند را شرح می­دهیم.

  • ایده پردازی سناریو با توجه به بازار هدف شما
  • استفاده از ایده‌های خلاقانه و خاص در موشن گرافیک
  • طراحی گرافیک جذاب و انیمیشن‌سازی روان و مناسب کسب و کار شما
  • استفاده از تجهیزات روز دنیا
  • استفاده از استانداردهای ساخت موشن گرافیک
  • تصویرسازی خاص و جذاب برای کسب‌وکار شما
  • استفاده از تکنیک‌های جدید و پیچیده برای متحرک‌سازی
  • استفاده از افکت های تصویری جذاب
  • استفاده از تکنیک فیلم‌سازی تلفیقی و فیلم‌سازی دیجیتال
  • برند سازی مناسب کسب‌وکار شما
  • صداگذاری حرفه‌ای
  • استفاده از گویندگان توانمند کشورمان
  • هزینه‌ی به نسبت پایین‌تر
  • تولید موشن گرافیک در کمترین زمان

تولید موشن گرافیک و روند کاری موشن گرافیک

در دنیای امروز رسانه‌ها نقش بسیار بااهمیتی در زندگی ما پیداکرده‌اند. موشن گرافی یا گرافیک متحرک، یکی از مدرن‌ترین رسانه‌های تصویری حرکتی است که درروند انتقال پیام و محتوا کمک شایانی می‌کند. در این روند کاری موشن گرافیک بسیار جذاب و ساده که محتوا را به‌سادگی انتقال داده می­شوند. جذابیت بصری بالا و همین‌طور حجم پایین که در ساخت آن استفاده می‌شود جذابیت آن را چند برابر می‌کند.

به همین علت این سبک از ویدیو قابلیت انعطاف‌پذیری بالایی در رسانه‌های مختلف دارد. این ویژگی سبب می‌شود تا اشتراک‌گذاری این محتوا با سرعت و تعداد بیشتری انجام شود. اگر یک موشن گرافیک جذاب و جالب ساخته شود به‌سرعت در فضای مجازی دست‌به‌دست پخش می‌شود و خود بسیار زیاد به برند سازی و دیده شدن کمک می‌کند. این روند کاری موشن گرافیک بسیار عالی است.

زمان تهیه موشن گرافی

زمان آماده‌سازی یک موشن گرافیک باکیفیت به نسبت پایین­تر از سایر سبک‌های ویدئویی است، همین‌طور قیمت تولید موشن گرافیک به نسبت پایین‌تر از سایر ویدئوهاست به همین جهت موشن گرافیک بسیار موردتوجه قرار گرفته است.

تاریخچه روند کاری موشن گرافیک

در ابتدا از موشن گرافیک برای متحرک‌سازی آرم و لوگوی شبکه‌های تلویزیونی، کمپانی‌های سینمایی و برخی دیگر از شرکت‌ها و یا رویدادها استفاده می‌شد؛ اما کم‌کم دامنه­ی استفاده از گرافیک متحرک گسترش یافت و برخی از تکنیک‌های سینمای و فیلم‌سازی، همچون صداگذاری حرفه‌ای و … نیز به آن اضافه شد. آن‌گونه که امروزه موشن گرافیک نقش ویژه‌ای در تبلیغات و اطلاع‌رسانی رسانه‌ای و فیلم یافته است. همه این ویژگی‌ها باعث می‌شود همه کسب‌وکارها برای انتخاب موشن گرافیک به‌عنوان ابزار اصلی انتقال محتوا در بازاریابی محتوا یقین پیدا کنند. با اطمینان می‌توان گفت آینده بازاریابی ویدئویی در دست موشن گرافیک است.

تفاوت انیمیشن و موشن گرافیک چیست؟

روند کاری موشن گرافیک بر تیزرهای نمایشگاهی

ساخت تیزرهای نمایشگاهی برای معرفی محصولات و خدمات شرکت و کارخانه، جهت پخش در نمایشگرهای نصب شده در محل غرفه شما است. این تیزرها به صورت موشن گرافیک ساخته شده و نیازی به فیلم‌برداری ندارند. به همین دلیل در مدت زمان کوتاهی آماده شده و همچنین از هزینه کمتری برای ساخت برخوردارند همچنین محبوبیت فراوانی بین افراد مختلف دارد. درصورتی‌که قصد تبلیغات در اینترنت، شبکه‌های اجتماعی و یا حتی درج تیزر در وب‌سایت خودتان را دارید این بهترین انتخاب شما خواهد بود. با سفارش تولید موشن­های کوتاه، جذاب کلاسیک و یا مهیج و اکشن، محصولات و خدمات خود را در فضای مجازی معرفی نمایید.

 

کمپین‌های تبلیغاتی و روند کاری موشن گرافیک

راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی از این طریق بسیار مطلوب و نتیجه بخش خواهد بود. این رده جدید از تبلیغات با توجه به اینکه با هزینه‌ای کم مخاطبان بسیاری دارد. موردتوجه بسیاری از شرکت‌ها و تولیدکنندگان قرارگرفته است. شما می‌توانید به گروه موشن پارس دهید با یک تیزر موشن گرافیک که بین کاربران محبوب‌تر است و از جذابیت بالایی برخوردار است می‌توان رسانه‌ی ویدیویی کسب‌وکار را قدرتمند کرد.

توسط | ۱۳۹۷-۸-۱۶ ۱۰:۳۳:۵۸ +۰۳:۳۰ شهریور ۱۰ام, ۱۳۹۷|مقالات, موشن گرافیک|بدون دیدگاه

درباره نویسنده:

دیدگاه خود را بنویسید