بازار کار موشن گرافیک

/, مقالات, موشن گرافیک/بازار کار موشن گرافیک

بازار کار موشن گرافیک

بازار کار موشن گرافیک

توصیف شغل

طراحی طرح موردنیاز برای مشتری با استفاده از برنامه‌های ادوبی اصلی‌ترین برنامه‌ریزی این شغل است. مشتری ما به دنبال طراح حرکت برای پیوستن به گروه پشتیبانی متمرکز طراحی خود است. این گروه چند رشته‌ای در پروژه‌های مختلف در سراسر سازمان فعالیت می‌کند، از نمایشگاه‌های اجرایی تا ایجاد تأسیسات هنری دیجیتال برای همکاری در تعامل و طراحی بصری محصولات خود.

بازار کار موشن گرافیک

نتایج بازار کار موشن گرافیک

شما باید درک دقیقی از هر جنبه‌ای از فرایند طراحی، ازجمله معماری اطلاعات، طراحی تعامل، تحقیق و قابلیت استفاده، نمونه‌سازی سریع، طراحی بصری، طراحی حرکت، یکپارچه‌سازی نام تجاری و ایجاد محتوا داشته باشید. شما باید توانایی مؤثر در همکاری با مدیران برنامه، توسعه‌دهندگان، محققان و طراحان دیگر را داشته باشید تا بتوانید تجربه خود را از مفهوم به کشتی  پایان برسانید. شما یک خالق بزرگ، همکار و ارتباط‌دهنده به‌واسطه بازار کار موشن گرافیک هستید.

نمونه‌های بازار کار موشن گرافیک

بررسی نمونه کارها در بازار کار موشن گرافیک، حلقه موردنیاز و تجربه قبلی کار در شرکت های بزرگ کمک خواهد کرد که در این نقش موفق باشد. نامزدهایی با پس‌زمینه تصویر، پویانمایی به‌شدت ترجیح داده خواهند شد به‌عنوان یک موشن گرافیست نیاز به ایجاد کارهای خام برای پس‌زمینه دارید.

مسئولیت‌ها:

مسئولیت‌ها در بازار کار موشن گرافیک تولید مطالعات حرکت نهایی، آزمایش‌های حرکت سریع، اکتشافات حرکتی، تحقق بخشیدن به برند‌های معتبر، ایجاد دسکتاپ های ویندوز و سطوح دیگر در Illustrator، ساخت GIF، ویرایش و انجام جایگزینی صفحه در عکس‌های برند و موارد دیگر ایجاد انواع اسناد موشن گرافیک ازجمله تخته‌های خورشید، داستان‌های کوتاه خلاق، مطالعات حرکت و دستورالعمل سبک حرکت.

تحویل مصنوعات ویدئویی نهایی

پیروی، انطباق و تکامل زبان و دستورالعمل حرکت با توجه به هر مسئله طراحی

ارتباط، دفاع و ایجاد اجماع در اطراف تعریف تصویری + حرکت و جهت طراحی.

حس دقیق جزئیات و توانایی یافتن راه‌حل‌های ساده برای چالش‌های پیچیده طراحی را نشان می‌دهد.

آشنایی با مجموعه‌ای از محدودیت‌های فنی، اهداف کاربر و نیازهای تجاری که محصولات فعلی و آینده را شکل می‌دهند.

بهترین مدارک تحصیلی بازار کار موشن گرافیک عبارت‌اند از:

برای بهتر دیده شدن در بازار کار موشن گرافیک باید مدارکی مانند زیر داشت

حداقل یک مدرک BA / BS در طراحی گرافیک، طراحی ارتباطات، یا حداقل ۳ سال تجربه طراحی محصول، درک عمیق از اصول طراحی حرکت اصلی (تایپوگرافی، نمادگرایی، ترکیب، رنگ، ترکیب، زمان‌بندی، صحنه و …) و نحوه تأثیر آن‌ها بر تجربه کاربر.

پس از اثر (سطح متخصص)، سینما ۴D، فتوشاپ، تصویرگر و تمام ابزارهای کسب‌وکار مرتبط؛ آشنایی با یک برنامه ۳D مانند مایا، ۳DS Max، Cinema 4D یا Lightwave.

تجربه ایجاد پس از اثر پروژه‌ها و عبارات؛ برای تکرار و تجدید سریع.

تخصص در ویرایش کار حرکت به‌وسیله صوت

تجربه در تحویل دارایی‌های تولید به همتای خود در زمان و کیفیت.

آیا بازار کار موشن گرافیک برای یک شغل تبلیغاتی ترجیح داده می‌شود؟

انفجار بازاریابی محتوا، نیاز به بازار کار موشن گرافیک را در بسیاری از صفحات وب ایجاد کرده است. دو موقعیتی که به‌طور انحصاری در این انفجار در بازاریابی محتوا قرار دارد، طراحان گرافیک حرکت و ویراستاران گرافیکی حرکت است. اگرچه شغل‌ها ممکن است شبیه باشند، اما موقعیت‌های مختلفی دارند.

درباره موشن و بازار کار موشن گرافیک

گرافیک حرکت هنری گرفتن تصاویر و ترکیب آن‌ها در یک برنامه کامپیوتری است. تصاویر ممکن است قبلاً فیلم یا تصاویر ساکن یا تصاویر تولیدشده توسط کامپیوتر باشند. یک طراح گرافیک حرکت فیلم یا عکس‌ها به یک برنامه گرافیکی حرکتی مانند Adobe After Effects وارد می‌کند. سپس او جلوه‌هایی مانند انحراف، دست‌کاری رنگ یا جابجایی زمان را به تصاویر اعمال می‌کند. این کار بازار خوبی دارد.

طراحان گرافیک حرکت و بازار کار موشن گرافیک

طراحان گرافیک حرکت مسئول ایجاد عکس‌های اثر با استفاده از گرافیک حرکت هستند؛ که خلاقیت در این کار بازار کار موشن گرافیک را به‌شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد. آن‌ها باید دانش کار قوی در مورد برنامه‌های گرافیکی حرکت و توانایی تولید اثرات کافی داشته باشند. علاوه بر دانستن برنامه‌های گرافیکی حرکت، طراحان گرافیک حرکت باید دانش کار از کدک های ویدئویی (فشرده‌سازی) داشته باشند که خروجی گرافیکی خود را بهینه‌سازی کنند. بالاتر از همه، طراحان گرافیک حرکت نیاز به یک حس سبک و درک از اینکه چگونه نقاط مختلف گرافیک متحرک برای رسیدن به یک اثر منسجم کار می‌کنند.

 

ویراستاران گرافیک حرکت

ویراستاران گرافیکی حرکت فیلم‌هایی را که توسط طراحان گرافیک حرکت ایجادشده‌اند می‌گیرند و برای خروجی نهایی آن را ویرایش می‌کنند. آن‌ها فیلم‌هایی تولیدشده توسط طراحان گرافیک حرکت را به یک برنامه ویرایش مانند Adobe Premiere وارد می‌کنند و از فیلم برای تولید خروجی نهایی استفاده می‌کنند؛ که تیزر نهایی وارد بازار کار موشن گرافیک شود. آن‌ها معمولاً با طراحان گرافیک حرکت در مورد بهترین کدک های ویدئویی و نرخ فشرده‌سازی ویدیو برای کمک به دستیابی به نتایج مطلوب در محصول نهایی مشورت می‌کنند.

حقوق و چشم‌انداز

اداره آمار گروه‌ها ویرایشگر گرافیک حرکت و طراحان تحت دسته شغل گسترده‌تر از هنرمندان و پویانماهای چندرسانه‌ای. در سال ۲۰۱۰، میانگین حقوق در این زمینه ۵۸۵۱۰ دلار در سال بود. BLS انتظار می‌رود تعداد کارهای هنرمندان و پویانماهای چندرسانه‌ای در ایالات‌متحده در سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰ تا ۸ درصد رشد داشته باشد. این رقم در مقایسه با رشد ۱۴ درصدی برای همه مشاغل، کمتر از ۱۴ درصد بوده است؛ و بازار کار موشن گرافیک را رونق آن‌چنان نبخشیده است. بازار را در کشورهای آمریکایی و اروپایی رشد شغلی با افزایش رقابت از بازارهای خارج از کشور کاهش می‌یابد، جایی که پویانمایی را می‌توان ارزان‌تر انجام داد. امید می‌رود با افزایش بازار کار موشن گرافیک در ایران، کشور مایکی از رقیبان اصلی کشورهای پیشرفته محسوب شود.

۲۰۱۶ اطلاعات حقوق و دستمزد برای بازار کار موشن گرافیک

طبق آمار دفتر آمار ایالات‌متحده، هنرمندان و پویانماهای چندرسانه‌ای سالانه حقوق ماهانه سالانه ۶۵۳۰۰ دلار در سال ۲۰۱۶ به دست آورده‌اند. در انتها، هنرمندان و پویانماهای چندرسانه‌ای ۲۵ درصد حقوق و دستمزد را به ارزش ۴۹۳۲۰ دلار به دست آورده‌اند، به این معنی که ۷۵ درصد درآمد بیشتر از این مقدار است. حقوق و دستمزد ۷۵ درصد ۹۰۴۵۰ دلار است که به معنی ۲۵ درصد بیشتر است. در سال ۲۰۱۶، ۷۳۷۰۰ نفر در ایالات‌متحده به‌عنوان هنرمندان و پویانماهای چندرسانه‌ای بازار کار موشن گرافیک مشغول به کار شدند.

قیمت ویدیو گرافیکی متحرک ۱ دقیقه در USD چیست؟

در فیلم‌های بازاریابی متحرک Gisteo، فیلم Explainer برای کسب‌وکار در بازار کار موشن گرافیک، ۳۰۰۰ دلار برای ویدیو گرافیکی حرکتی یک‌دقیقه‌ای پرداخت می‌کنیم و در میان طیف وسیعی از قیمت‌های گران‌قیمت است. شرکت‌های زیادی وجود دارند که هزینه کمتری می‌پردازند.

ساخت فیلم برای بازار کار موشن گرافیک

ساخت فیلم ویدئویی باکیفیت برای ورود به بازار کار موشن گرافیک، یک کار فشرده و وقت‌گیر است. این با نوشتن یک اسکریپت هوشمند و جذاب آغاز می‌شود و با ایجاد یک اشیا بصری قابل‌اجتناب به پایان می‌رسد.

چرا باید برای تبلیغات بازار کار موشن گرافیک انتخاب کنید؟

آن‌ها مقرون‌به‌صرفه هستند

برای ایجاد گرافیک حرکت، شما فقط نیاز به یک کامپیوتر، اتصال به اینترنت و رویکرد خلاق دارید. یک دسته از پویانمایی‌های سازگار با محیط کاربری و ویدیو سازی وجود دارد که می‌توانید برای ایجاد یک گرافیک تبلیغاتی و فیلم برای بازار کار موشن گرافیک خود و حتی رایگان به استفاده کنید! به‌عنوان‌مثال، با استفاده از قالب ویدئویی تبلیغی محصول یا المنت‌های پیش‌ساخته در دفتر افکتش و گرافیک متحرک تبلیغاتی برای محصول خود یک تیزر را فقط در ۳۰ دقیقه ایجاد کنید. به‌استثنای اینکه شما ویدیو را در وضوح HD می‌خواهید، پس از پایان کار، می‌توانید ویدیو را آزاد کنید. این ویدیو می‌تواند در تلویزیون نشان داده شود و سپس در وب‌سایت شرکت شما، شبکه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها و سایر رسانه‌های دیجیتال منتشر شود.

دیگر روش‌ها در بازار کار موشن گرافیک

بااین‌حال، اگر شما به دنبال یک گزینه گرافیکی بیشتر حرکت گرافیکی هستید، می‌توانید یک ویدیو متحرک را در سازنده کارتون RenderForest سفارش دهید.

جذابیت نسبت به تصاویر ثابت در بازار کار موشن گرافیک

گرافیک متحرک، راهی برای جذب تبلیغات شما برای مشتریان بالقوه است. آن‌ها به‌طورکلی با عناصر صوتی همراه می‌شوند تا تأثیر را بالا ببرند و یک تصویر قوی از نام تجاری یا محصول ایجاد کنند؛ که این بازار کار موشن گرافیک را به‌شدت افزایش داده است. آمار نشان می‌دهد که خریداران آنلاین بیش از ۸۵ درصد بیشتر از خرید یک محصول پس از تماشای یک ویدیو محصول، تمایل دارند. تمرین آنلاین خرده‌فروشان نشان می‌دهد که وقتی یک خریدار بالقوه ویدیوهای آنلاین خود را تماشا می‌کند، احتمال خرید بیشتر است و اندازه سفارش بزرگ‌تر است.

خلاصه

به‌طور خلاصه، اگر می‌خواهید بازدیدکنندگان خود را به مشتریان تبدیل کنید، باید از گرافیک حرکتی در استراتژی بازاریابی خود استفاده کنید. با استفاده از مزایای بسیاری و مجموعه‌ای از تولیدکننده پویانمایی و نرم‌افزار تولید ویدیو در حال حاضر شما یک قطعه باکیفیت بالا را با هزینه کمتر از ایجاد ابزار تبلیغاتی سنتی مانند آگهی‌ها یا آگهی‌نماها خواهید دید. این منجر به رشد بازار کار موشن گرافیک گشته زیرا ارسال قطعه آماده‌سازی در شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های دیجیتال، شما آگاهی از نام تجاری و محصول خود را در بین گروه‌های بزرگ‌تری از خریداران بالقوه افزایش می‌دهید.

توسط | ۱۳۹۷-۸-۱۵ ۱۴:۲۱:۱۳ +۰۳:۳۰ اسفند ۱ام, ۱۳۹۶|خدمات, مقالات, موشن گرافیک|بدون دیدگاه

درباره نویسنده:

دیدگاه خود را بنویسید