نکات طلایی افزایش فالوور اینستاگرام با استفاده از هشتگ های اینستاگرام در سال ۲۰۱۸

/, مقالات/نکات طلایی افزایش فالوور اینستاگرام با استفاده از هشتگ های اینستاگرام در سال ۲۰۱۸

نکات طلایی افزایش فالوور اینستاگرام با استفاده از هشتگ های اینستاگرام در سال ۲۰۱۸

آیا می‌دانستید که یک پست اینستاگرام با حداقل یک هشتگ به طور متوسط ​​۱۲٫۶درصد بیشتر از یک پست بدون هشتگ دیده می‌شود و این نشان دهنده قدرت هشتگ های اینستاگرام است.

هشتگ های اینستاگرام قدرتمند هستند. آن‌ها می‌توانند پست‌های شما را درست به هدف بزنند، فالوور ها را افزایش دهند و با ایجاد جذابیت بیشتر یک برند مثبت و قابل تشخیص ایجاد کنند. هشتگ ها می‌توانند کسب و کار شما را به سطوح بالاتر برسانند، اما اگر از آنها زیاد یا بدون استراتژی استفاده کنید، بی معنی و ناکارآمد می‌شوند.

افزایش فالوور اینستاگرام با استفاده از هشتگ های اینستاگرام

ما در این نوشته، نکات کاربردی در مورد استفاده صحیح از هشتگ ها در اینستاگرام را بیان می‌کنیم. با به کار گیری این نکات، شما نه تنها فالوور های زیادی، بلکه فالوورهای هدفمندی را می توانید جذب کنید.

چرا هشتگ های اینستاگرام مهم هستند؟

هشتگ های اینستاگرام اساساً فرآیند مرتب سازی اینستاگرام هستند. با پست روزانه حدود ۹۵ میلیون عکس در اینستاگرام، برای اینستاگرام دشوار است که محتوای مناسب برای افراد مناسب ارائه دهد. هشتگ به پست شما کمک می‌کند تا توسط بینندگان بیشتری که علاقه مند به دیدن آن موضوع هستند دیده شود.

کریستال گیلسپی (Krystal Gillespie)، مدیر انجمن اجتماعی Media HubSpot، اهمیت هشتگ های اینستاگرام را اینگونه توضیح می‌دهد:
«هشتگ مانند یک قیف است. به عنوان مثال، #مارکتینگ فوق العاده گسترده است و پست‌های زیادی را شامل می‌شود. ما متوجه شدیم #دیجیتال_مارکتینگ یا #انگیزه_بازاریابی به ما اهداف خاص و هدفمندتری ارائه می‌دهند. مخاطبانی که این هشتگ ها را جستجو می‌کنند نیز سعی در محدود کردن جستجوی خود نسبت به آنچه دارند که ما در رابطه با بازاریابی ارائه می‌دهیم، بنابراین ما در واقع به افراد مناسب بیشتری می‌رسیم».

اساساً، هشتگ های اینستاگرام یک راه بهتر برای طبقه بندی پست‌های شما هستند. آن‌ها به شما در رسیدن به یک مخاطب هدف کمک می‌کنند و مهمتر از همه، آن‌ها به مخاطبان هدف شما کمک می‌کنند. این کاربران با احتمال بیشتری با پست شما ارتباط برقرار می‌کنند؛ زیرا پست شما دقیقاً همان چیزی است که آن‌ها می‌خواستند. در نتیجه این احتمال که آن‌ها شما را فالو کنند افزایش می‌یابد.

محبوب‌ترین هشتگ های اینستاگرام

برای این که بدانید محبوب‌ترین هشتگ های فارسی اینستاگرام چه چیزهایی هستند، می‌توانید هشتگ های رایجی نظیر #عشق، #عروسی، #زندگی، #پول و … را جستجو کنید. با این حال افزودن یکی از محبوبترین هشتگ ها به پستتان، ضرورتاً به معنی تعامل بیشتر نیست. از آنجا که هشتگ های بالا بسیار محبوب هستند، توسط میلیون‌ها نفر استفاده می‌شوند، بنابراین پست شما به احتمال زیاد در رقابت به درستی دیده نخواهد شد. محدود کردن موضوع هشتگ مهم است، که بعداً به آن خواهیم رسید.

نحوه استفاده از هشتگ های اینستاگرام برای کسب و کار شما

۱- هشتگ های اینستاگرام خود را سازماندهی کنید

برای ایجاد یک سیستم هشتگ کارآمد، می‌توانید از ابزار Excel یا Instagram analytics استفاده کنید. اگر اکسل را انتخاب کنید، باید خودتان پیگیری کنید که کدام هشتگ ها استفاده می‌شوند، چه زمانی استفاده می‌شوند و چه کسانی با پست‌های محبوب شما مرتبط هستند. با گذشت زمان، شما روابط بین هشتگ های خاص و پست‌های محبوبتان را می‌بینید و این می‌تواند به شما در تصمیم گیری در مورد تعیین هشتگ مناسب برای نام تجاری کمک کند.

اگر یک تیم رسانه اجتماعی پیشرفته‌تر داشته باشید، ممکن است بخواهید از یک ابزار مانند Iconosquare استفاده کنید که به طور خودکار هشتگ ها را ذخیره می‌کند و گزارش‌هایی را درباره هشتگ هایی که به بیشتر افراد می‌رسد، ارائه می‌دهد.

با این حال برای کسب و کارهای کوچکتر با بودجه محدود، استفاده از اکسل راه مناسبی برای شروع است، اما هنگامی که پیشرفته‌تر می‌شوید، به شدت توصیه می‌کنم از یک ابزار برای ردیابی داده‌ها استفاده کنید. چرا که کار با یک سیستم دستی می‌تواند در هنگام ارسال سه پست در روز و استفاده از حدود ۲۰ هشتگ در هر پست، سخت باشد.

۲- عدد جادویی خود را بیابید

بیشتر برندهای برتر (۹۱٪ از آنها) از ۷ هشتگ اینستاگرام یا کمتر در هر پست استفاده می‌کنند، بنابراین شاید بتوان گفت که این شماره جادویی برای عده زیادی است. با این حال نمی‌توان به طور قطعی را تأیید کرد. نکته این است که نمی‌توانید بدانید چند هشتگ اینستاگرام برای شما بهتر است تا زمانی که به صورت عملی هشتگ ها را تست و آنالیز کنید. البته اگر بخواهید از تعداد زیادی هشتگ استفاده کنید، حتما از آن‌ها در کامنت استفاده کنید تا در عین موثر واقع شدن، زیبایی و استایل پست نیز حفظ شود.

۳- هشتگ های اینستاگرام خود را محدود کنید

دو دلیل مهم وجود دارد که هشتگ های خاص برای برند شما بهتر است: اول، می‌توانید در یک فضای کوچکتر رقابت کنید. برای مثال، HubSpot به طور معمول از هشتگ #market استفاده نمی‌کند، زیرا بیش از حد وسیع است. اگر شما #marketing را سرچ کنید، تصاویری از رستوران‌ها، نقل قول‌های الهام بخش، تصاویر قبل و بعد از مدل مو و الگوهای رفتاری پیدا خواهید کرد.
کاربر دوست دارد با جستجو، آنچه که را نیاز دارد پیدا کند، و هنگامی که کسب و کار شما برای یک جستجو خاص بالا می‌آید کاربر خوشحال خواهد شد.

نزدیک بودن یک هشتگ به منافع برند واقعاً به شما کمک می‌کند. ما سعی می‌کنیم از هشتگ های اینستاگرام برای یک موضوع خاص استفاده کنیم و سپس آن را محدود کنیم – به عنوان مثال، اگر پست بازاریابی ما بیشتر مربوط به جستجوگرها باشد، از هشتگ #سئو استفاده می‌کنیم.

افزایش فالوور اینستاگرام با استفاده از هشتگ های اینستاگرام

۴- تحقیق کنید چه افرادی از هشتگ های اینستاگرام استفاده می‌کنند

یک راه آسان برای ایجاد هشتگ های مناسب، درست کردن فهرستی از فالوورها و رقبای شما و تحقیق در مورد هشتگ های استفاده شده توسط آن‌ها است. همچنین این کار می‌تواند به طور خاصی برای تحقیق در مورد افراد با نفوذ در صنعت شما کمک کند. به تعبیری، افراد با نفوذ در رسانه‌های اجتماعی بزرگ هستند و بنابراین باید کاری درست انجام دهند.

۵- هشتگ های اینستاگرام مرتبط را تست کنید

وقتی هشتگ را در نوار جستجوی اینستاگرام وارد می‌کنید، اینستاگرام هشتگ های مربوطه را در منوی پیمایشی نشان می‌دهد. اینستاگرام همچنین پس از اینکه روی یک هشتگ کلیک کردید، هشتگ های مربوطه را در صفحه بعد ارائه می‌دهد. این یک روش ساده برای ایجاد یک لیست طولانی از هشتگ های اینستاگرام برای تست کردن است.

۶- دنبال هشتگ خودتان باشید

راه دیگری برای استفاده از هشتگ های اینستاگرام برای اهداف بازاریابی شما این است که از هشتگ خودتان پیروی کنید. کریستال توضیح می‌دهد:
«در اینستاگرام حقیقتاً از هشتگ #hubspot پیروی می‌کنم تا بتوانم کسی را که در مورد ما صحبت می‌کنند پیدا کنم و با آنها ارتباط برقرار کنم. تا زمانی که حساب کاربری شما خصوصی نباشد، افراد قادر خواهند بود تا شما را از طریق هشتگ پیدا کنند».
داشتن هشتگ مخصوص به خود یک راه مؤثر برای تعامل با دیگران در مورد برند و ایجاد روابط بهتر با آنها است.

۷- ایجاد یک کمپین هشتگ برند

این بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید و اگر با موفقیت انجام شود، می‌تواند در زمان رشد اکانت اینستاگرامی شما صرفه جویی کند. برخی از شرکت‌ها با موفقیت فالوورهای خود از طریق ایجاد هشتگ های تبلیغاتی جذب کرده‌اند. کمپین هشتگ باید خنده دار، هوشمندانه یا حداقل به یاد ماندنی باشد.

کمپین هشتگ به خصوص برای تبلیغ یک محصول جدید یا رویداد آینده مفید است. برای مثال، Red Bull فالوورهای خود را برای ارسال عکس‌های Red Bull با یک هشتگ #putacanonit تشویق می. LuLuLemon، نیز به جای اینکه یک کمپین تبلیغاتی سنتی را اجرا کند، برای برند خود یک پیوند مثبت ایجاد کرد و از فالوورهای خود خواست تا عکس‌های واقعی و فعال خود را با یک هشتگ #sweatlife ارسال کنند.

نحوه استفاده از جستجوی اینستاگرام

حال که اهمیت استفاده از هشتگ های اینستاگرام برای کسب و کار شما مشخص شد، ممکن است بخواهید نحوه جستجوی هشتگ های اینستاگرام در اپلیکیشن، یا نحوه استفاده از کارکرد جستجو برای یافتن ایده‌های مرتبط را بیاموزید. اگر از روند فنی جستجوی هشتگ مطمئن نیستید، به مطلبی که در ادامه ارائه می‌شود دقت کنید:

نحوه جستجوی هشتگ های اینستاگرام

  1. یک عبارت عمومی برای جستجو وارد کنید.
    عبارت مرتبط را بررسی کنید.
    ۳٫ هشتگی را انتخاب کنید که دارای اندازه مناسب جستجو و مربوط به پست شماست.
    ۴٫ به هشتگ های مرتبط نگاه کنید که اینستاگرام ارائه می‌کند.
    ۵٫ بر روی یک عکس پرطرفدار برتر برای این هشتگ کلیک کنید.
    ۶٫ هشتگ های مربوط به این پست را برای الهام بیشتر بررسی کنید.

نتیجه گیری

امیدواریم این نوشته مورد استفاده شما قرار گرفته باشد. با این حال استفاده مناسب از هشتگ های اینستاگرام یک راه از چندین راه افزایش فالوور اینستاگرام است. شما در افزایش فالوور اینستاگرام در ۳ مرحله و افزایش فالوور واقعی اینستاگرام می­توانید این ترفندها را یاد بگیرید و فالوور های اینستاگرام خود را در مدت زمان کمی به طور قابل توجهی افزایش دهید.

توسط | ۱۳۹۷-۸-۱۶ ۰۷:۰۳:۰۸ +۰۳:۳۰ اردیبهشت ۶ام, ۱۳۹۷|اینستاگرام, مقالات|بدون دیدگاه

درباره نویسنده:

دیدگاه خود را بنویسید