افزایش فالوور اینستاگرام برای بازاریابی

/, مقالات/افزایش فالوور اینستاگرام برای بازاریابی

افزایش فالوور اینستاگرام برای بازاریابی

شما در طی چند ماه می­توانید با یاد گیری روش­های افزایش فالوور اینستاگرام برای بازاریابی درآمد کسب کنید. تعجب نکنید اینستاگرام قابلیت تبدیل شما به یک میلیونر را دارد. ممکن است در قلمرو کریستینو رونالدو یا نمونه‌های ایرانی نباشید، که میلیون­ها فالوور دارند. اما افزایش فالوور اینستاگرام می­تواند شما را به درآمد باور نکردنی برساند. برای به حقیقت پیوستن این امر استفاده از برنامه اینستاگرام برای بازاریابی امری غیرقابل‌انکار است.

۳ ایده افزایش فالوور اینستاگرام برای بازاریابی

اگر شما یکی از ۸۰۰ میلیون کاربر ماهانه اینستاگرام هستید، می‌دانید که شبکه اجتماعی به‌عنوان یک پلت­فرم بازاریابی قدرتمند است. این ابزار یک مکان اصلی برای تبلیغ محصولات، برقراری ارتباط با مشتریان و رسیدن به افراد جدید در بازار هدف است. هرکسی می­تواند این کار را انجام بدهد؛ اما سؤال این است آیا کسب‌ و کار شما می‌تواند موفقیت لازم را پیدا کند؟ و چطور؟ در این مقاله، من به این سؤالات و بیشتر پاسخ خواهم داد. با پرداختن به  نکات شگفت‌انگیز این مقاله می‌توانید افزایش فالوور اینستاگرام برای بازاریابی محقق سازید. با شروع یک ایده می‌توانم ضمانت کنم، به شما کمک می‌کند تا فالوور بیشتری را جذب کنید.البته شما می توانید در صفحه افزایش فالوور واقعی اینستاگرام راهکارهای کامل‌تر و بهتری را به دست آورید.

نمایش مشخصات عمومی محصول در اینستاگرام

یکی از بهترین راه­ها برای فروش بیشتر محصول یا خدمات شما در اینستا اجرای یک مسابقه است. این‌که آیا شما دنبال فالوور بیشتری هستید؟ یا جذب و فروش محصولات بیشتر؟ اجرای مسابقه بهترین روش برای انجام افزایش فالوور اینستاگرام برای بازاریابی است. اگر شما مشتاق این برنامه هستید، حتما مشاهده کرده­اید که تعداد زیادی از هدایای تبلیغاتی برای برند شدن، رقابت و یا معروف شدن است. نتیجه مسابقه در اینستاگرام افزایش ارتباط و فروش بیشتر است.

نگاهی به مسابقات افزایش فالوور اینستاگرام برای بازاریابی

بیایید نگاهی به نحوه استفاده از رقابت‌ها و مسابقات اینستاگرام برای افزایش فالوور اینستاگرام برای بازاریابی بیندازیم.

  1. یک مسابقه هشتگ در اینستاگرام با برند خاص خود اجرا کنید. از یک ابزار مسابقه در این برنامه مانند Wishpond (هزینه راه اندازی ۴۴ دلار) برای ساخت مسابقه برای افزایش فالوور اینستاگرام برای بازاریابی استفاده کنید. صفحه خود را با یکی از قالب‌های جذاب Wishpond بسازید و یک بسته جایزه عالی برای این مسابقات بگذارید.

چگونگی افزایش فالوور اینستاگرام برای بازاریابی از طریق برنامه مسابقه

اعضای مسابقه عکس‌ها را به اینستاگرام با هشتگ انتخابی شما آپلود می‌کنند. این عکس‌ها به‌صورت خودکار در یک گالری از هشتگ­ها که در آن مردم می‌توانند زیر عکس‌ها رأی دهند ظاهر می­شود. در این گالری مردم می­توانند عکس­های رقیبانشان را مشاهده کنند. فعال کردن رأی دادن در صفحه مسابقه به شما اجازه می‌دهد تا به جمع‌آوری مشخصات یا آدرس‌های ایمیل، بپردازید. این کار برای ایمیل مارکتینگ و افزایش فالوور اینستاگرام برای بازاریابی امری مهم و پیش­بینی شده است. این‌ یکی از اولویت­های بازاریابی به حساب می­آید. برنامه­ای که خالی از لطف نیست آن را امتحان کنید.

نوع دوم مسابقه اینستاگرامی

روش دیگری برای افزایش فالوور اینستاگرام برای بازاریابی وجود دارد؛ و آن ایجاد یک نوع دیگر مسابقه است. روند کمی متفاوت‌تر است. اگرچه مسابقه­های هشتگ بسیار جذاب هستند. این مسابقات نیاز به پست­ هایی برای آپلود با هشتگ خاص برند خودتان دارد. برای شما ممکن است سخت باشد. اگر این کار برای برند و بازار هدف خودتان باشد، تمام تلاشتان را خواهید کرد. مانند این­که در حال اجرا یک بیلبورد تبلیغاتی در Instagram هستید!

روند ثبت­نام برای این قسمت کمی متفاوت است. با استفاده از برنامه‌های خاص اینستاگرام، صفحه‌ای که شامل اطلاعات مربوط به مسابقه، جایزه و یک فرم اطلاعاتی است که می‌خواهید از فالوور ها جمع‌آوری کنید بسازید. با این حساب ساختن یک صفحه مسابقه و ثبت­نام (فقط ایمیل و نام) کمک زیادی به افزایش فالوور اینستاگرام برای بازاریابی می‌کند. این روش­ها در ایمیل مارکتینگ مطرح است.

بهترین راهکار افزایش فالوور اینستاگرام برای بازاریابی با هشتگ

یک صفحه جدید بسازید. مجموعه‌ای از پست‌ های اینستاگرام یا استوری­ هایی که به مسابقات مربوط است را به صفحه سایت خود لینک کنید. بهتر است این کار را دقیق­تر برنامه‌ریزی کنید. بهترین روش اینستاگرام برای این مورد این است که لینک را در پست ­هایی با لوکیشن­ و هشتگ محل خود قرار دهید تا افراد با سرچ بتوانند به‌راحتی روی آن کلیک کنند و وارد شوند.

مسابقات اینستاگرام به‌خصوص هنگامی‌که شما دارای بودجه برای تبلیغات هستید، به‌طور خاص کار می‌کنند. به این دلیل که تبلیغات و جایزه تنها راه ارسال افراد به یک لینک خارجی از یک پست است و ارسال افراد به صفحه‌ی دیگر پیروزی شما را برای جمع‌آوری ایمیل‌ها و ورود به سیستم را تضمین می­کند. این شیوه نوین افزایش فالوور اینستاگرام برای بازاریابی است.

آیا در مورد افزایش فالوور اینستاگرام برای بازاریابی می‌دانید؟

گفتیم مسابقه یکی از بهترین راه‌های ایجاد تعامل و فروش است. سازنده مسابقهInstagram Wishpond ویژگی‌های ده‌ها قالب که برای مسابقه ساخته شده‌اند را ترکیب کرده است.می­توانید از  Wishpond رایگان استفاده کنید! افزایش فالوور اینستاگرام برای بازاریابی را با این برنامه و مسابقات حتمی سازید. با­­توجه به این‌که آیا شما یک کسب‌ و کار جدید را راه انداخته­اید یا فقط به دنبال گسترش و افزایش تعداد مشتری هستید یک مسابقه با جایزه متناسب بودجه شما کافی است.

مزایای مسابقات افزایش فالوور اینستاگرام برای بازاریابی

مسابقات بهترین راه برای سرعت بخشیدن به پیروزی شما و درگیر شدن چند بستر روی اینترنت است. مسابقات باهدف افزایش فالوور اینستاگرام برای بازاریابی برای اینستاگرام کاملا ضروری هستند. آن‌ها برای کمک به بهبود بخشیدن به اهداف اجتماعی شما به‌شدت کار می‌کنند. مسابقات مستقیماً به کسانی که با کسب‌وکار شما در رسانه‌های اجتماعی مرتبط هستند، باج می‌دهند!

به‌عنوان‌مثال، کسی که وارد مسابقات می‌شود، و شرط ورود این است که ۵ نفر را منشن کنند. ممکن است ۵ ورودی اضافی را برای فالوو کردن شما در اینستاگرام و یا لینک مسابقه را برای ۱۰ دوست خود برای ورود به مسابقه نیز بفرستد.

نکات ریز مسابقه افزایش فالوور اینستاگرام برای بازاریابی

نمایش تبلیغات Instagram را در مسابقه خود اجرا کنید؛ مانند یک فروشگاه ساعت که از مشتریان می­خواهد با ساعت خود عکس بگیرند. اگر می‌خواهید مسابقه را بهترین فرصت برای موفقیت فعالیت خود و صرف درست انرژی به­کار بگیرید. یک راه برای تضمینی وجود دارد که محصول شما به تعدادی از مشتریان بالقوه و جدید  که احتمالاً علاقه‌مند به محصول شما هستند، ارائه خواهد شد. این معنی واضح افزایش فالوور اینستاگرام برای بازاریابی است.

تبلیغات اینستاگرام

ازآنجاکه امکان تبلیغات اینستاگرام یا Instagram Ads پلت فرم فیس‌بوک را به اشتراک می‌گذارد. و برای افزایش فالوور اینستاگرام برای بازاریابی هدفمند و قدرتمند است. این روش به کاربران امکان می‌دهد بر اساس چیزهایی که فیس‌بوک در مورد آن‌ها می‌داند، از جمله آمار بینندگان، منافع و موارد دیگر افراد را هدف قرار دهند. این‌یک راه فوق‌العاده مفید برای رسیدن به افرادی است که می‌توانید به مشتریان تبدیل شوند.

گذاشتن سایت در بیو اینستاگرام راه افزایش فالوور اینستاگرام برای بازاریابی

به‌جای آنکه به دنبال بازاریابی دنبال کنندگان فعلی خود (که احتمالاً در حال حاضر مشتریان شما هستند) باشید. در تبلیغ مسابقات، جایزه خود را برجسته کنید؛ چرا که در نهایت، مردم از طریق کلیک کردن مسابقه مشخصات خود را وارد می­کنند. در نظر بگیرید که برای تبلیغ ابتدا توجه مخاطبان خود را جلب کنید. نمایش آگهی Instagram در یک صفحه اصلی یا صفحه محصول سایت خود یکی از ساده‌ترین راه‌های افزایش فالوور اینستاگرام برای بازاریابی است. این ایجاد تبلیغات برای محصولات خود است که به فروشگاه تجارت الکترونیک یا وب‌سایت شما پیوند دارند.

افزایش فالوور اینستاگرام برای بازاریابی با لینک سایت

تبلیغات در Instagram منحصربه‌فرد هستند. لینک سایت شما در بیو به شما اجازه می‌دهد روی لینکی کلیک کنید که گذاشتن آن در هر نوع پست امکان‌پذیر نیست. اگر سایت ندارید یک عکس (چند عکس) از محصولات خود را با توضیحات و یک شماره تلفن، بگذارید. سپس از مشتریان خود بخواهید که خرید کنند! اگر می‌خواهید شانس خود را در فروش به حداکثر برسانید، با توجه به اضافه کردن پیشنهاد یا تخفیف محدود به تبلیغات خود افزایش فالوور اینستاگرام برای بازاریابی را عملی سازید. اگر شما خدمات ارائه می­دهید، یک پیشنهاد (مانند مشاوره یا ارزیابی) را که می‌توانید برای مشتری ارائه دهید، را در نظر بگیرید. از مهم‌ترین بخش‌های یک آگهی موفق، صفحه‌ای است که مشتری را به آن هدایت می‌کنید.

تخفیف‌های پست و کوپن‌های Instagram

تخفیف یا کوپن برای افزایش فالوور اینستاگرام برای بازاریابی می‌تواند یک پلت فرم منفعل باشد. به این معنا است که مردم استوری اینستاگرام را بدون هیچ قصدی چک می‌کنند. معمولاً آن‌ها این کار را انجام می‌دهند تا ارتباطات خود را با آخرین نفری که استوری گذاشته برقرار کنند. ممکن است این کار را برای گذراندن زمان انجام دهند. اگر می­خواهید فروش را از طریق Instagram انجام دهید، مهم است که شما تخفیفات را با محتوایی که آن‌ها را به بینندگان فعال تبدیل می‌کنند، به اشتراک بگذارید. معمولاً افرادی که در مقابل پست‌های جذاب محصول واکنش نشان می­دهند، به‌خوبی برای شما تبلیغ می­کنند. پیشنهادات خود را با عکس محصول به نمایش بگذارید و متن را (در عکس یا عنوان) اضافه کنید که یک پیشنهاد یا کد کوپن را ارائه می‌دهد.

حرف آخر

امیدواریم از این سه راهکار توانسته باشید برای اهداف بازاریابی تان فالور جذب کرده باشید. با این حال اگر فکر می‌کنید به کمک بیشتری احتیاج دارید ما در لینک افزایش فالوور اینستاگرام در ۳ مرحله به شما کمک بیشتری کرده‌ایم.

توسط | ۱۳۹۷-۸-۱۶ ۰۷:۰۱:۳۲ +۰۳:۳۰ اردیبهشت ۶ام, ۱۳۹۷|اینستاگرام, مقالات|بدون دیدگاه

درباره نویسنده:

دیدگاه خود را بنویسید