استوری چند قسمتی برای افزایش فالوور اینستاگرام

/, مقالات/استوری چند قسمتی برای افزایش فالوور اینستاگرام

استوری چند قسمتی برای افزایش فالوور اینستاگرام

استوری چند قسمتی برای افزایش فالوور اینستاگرام

این امکان بسیار زیبا و شگفت­انگیز است. افزایش فالوور اینستاگرام اخیراً تحت تاثیر گذاشتن استوری چندقسمتی شده است. این موضوع طرفداران زیادی دارد. البته با مزایا و معایب زیادی نیزر همراه است. فرض کنید به تفریح رفته­اید و دائماً از خود عکس می‌گیرید. این عکس­ها را در story خود می­گذارید شاید ده­ها عکس در یک روز! این عکس­ها تشکیل یک استوری چندقسمتی می­دهند. شما در یک استوری چند قسمتی قادر هستید بی­نهایت عکس آپلود کنید؛ مانند یک فیلم جریان پیدا می­کنند.

استوری چند قسمتی برای افزایش فالوور اینستاگرام

چگونه story چند قسمتی بسازیم؟

این امکان کارایی­های فراوانی دارد که سر فرصت بیان می‌کنیم. در مثال بالا وقتی در مسافرت چندین عکس آپلود کردید خود­ به­ خود تشکیل یک استوری چند قسمتی می­دهد. برای افزایش فالوور اینستاگرام می­توان به‌خوبی از این سیستم بهره برد. با گذاشتن چندین story زیبا و مهیج کاربران علاقه­مند به دنبال کردن اتفاقات روزمره شما می­شوند؛ و نتیجه آن افزایش فالوور اینستاگرام است.

چه موقعی گذاشتن استوری مؤثر است؟

مواقعی که شما درگیر هستید و می­خواهید با کلیک چند دکمه عکس­ها یا فیلم­هایتان را به­سرعت آپلود کنید story چند قسمتی مفید است. افزایش فالوور اینستاگرام تنها یکی از نتایج عملی این موضوع است. یک داستان بعد از ۲۴ ساعت خود­به­خود حذف می­شود. استوری­ها برای جلوگیری از شلوغی اکانت شما و عدم دریافت لایک­ها و کامنت­هایی است که تمایل ندارید دریافت کنید. این کار در پیج­های تجاری با هدف در آوردن از یکنواختی پیج و موارد خسته­کننده استفاده می‌شود. عدم ریزش فالوور و حتی افزایش فالوور اینستاگرام نتیجه این کار است.

خصوصیت مثبت story در اینستاگرام

استوری چند قسمتی یکی از خدمات مثبت اینستاگرام است؛ و بیشتر از ویژگی­های منفی ویژگی مثبت دارد. امکان story یک استراتژی مؤثر و پرطرفدار است. این کار برای افزایش فالوور اینستاگرام کاربرد فوق‌العاده­ای دارد. این که استوری چند قسمتی بعد از ۲۴ ساعت حذف می­شود ویژگی مثبت آن است. این کار موجب می­شود که صفحه شلوغ نشود این ویژگی مثبتی است که استفاده­های گسترده­ای دارد. از دیگر ویژگی­های این کار راحتی کاربر در جابجایی تصاویر یا ویدیوهای فراوان است. ویژگی­ای که افزایش فالوور اینستاگرام را به دنبال دارد در همه این  story­ها قابلیت گذاشتن هشتک و افکت­ها برای همه استوری­هاست.

خصوصیت منفی story چند قسمتی

یکی از خصوصیت­هایی که در استوری­های چند قسمتی که باعث می­شود من کمی اذیت شوم. جابجایی با سرعت زیاد بین عکس­ها فیلم­ها است که برای خواندن متن­ها کمی من را اذیت می‌کند. در صفحاتی که اطلاعیه یا متن­هایی جهت افزایش فالوور اینستاگرام در استوری چند قسمتی می­گذارند ممکن است شما را اذیت کنند. راه‌حلی دارد که شما با ثابت نگه‌داشتن انگشت خود روی عکس از جابه­جا شدن آن جلوگیری کنید. از دیگر ویژگی­های منفی استوری چند قسمتی بینندگان story از آمار بازدیدکنندگان مطلع نمی­شوند و فقط خود کسی که story را می­گذارد می­تواند آمار را ببیند.

ارتباط استوری چند قسمتی و افزایش فالوور؟

ارتباط stories و افزایش فالوور اینستاگرام پیچیده است. ارتباطی که در صفحه­هایی که افزایش فالوور اینستاگرام در آن انجام شده قابل‌مشاهده است. استوری چند قسمتی تا چه تعداد امکان‌پذیر است؟  storyقابلیت این را دارد که بی­نهایت عکس یا فیلم را در این محل بگذارید. پس ارقام درstory  چند قسمتی در اینستاگرام معنی ندارد.

استوری چند قسمتی با عکس­های قدیمی

دو راه برای گذاشتن عکس­های قدیمی وجود دارد. یکی از این راه­ها هم­زمان گرفتن فیلم و عکس و گذاشتن آن در story است. راه دیگری وجود دارد که از عکس­های قدیمی می­توان برای این امکان استفاده کرد. برای افزایش فالوور اینستاگرام می‌توان در عکس­های قدیمی از هشتک یا افکت برای story استفاده کنیم. پشت سرهم گذاشتن عکس­های قدیمی و آپلود آن­ها موجب می­شود استوری چند قسمتی حاصل شود.

مشکلات استوری چند قسمتی با عکس قدیمی

هر ویژگی مثبت ممکن است مشکلاتی نیز به همراه داشته باشد. مشکل استوری چند قسمتی سایز عکس است. تصاویر هنگام بارگذاری ازنظر طول و عرض زیاد می­شوند. اندازه عکس بزرگ می­شود. راه‌حلی که من پیشنهاد می­دهم برای تغییر عکس این است که از عکس­ هایتان برای بارگذاری در محلی که گذاشتن عکس برای پست­ انجام می­شود اسکرین­شات بگیرید و در قسمت story آپلود کنید. این کار باعث می‌شود طول و عرض عکس شما کم شود؛ و استوری چند قسمتی را با اندازه مناسب آپلود کنید.

نظرسنجی در استوری برای افزایش فالوور اینستاگرام

برای این روش می­توان نظر­سنجی را استفاده کرد. این امکان را می­توان در پیج­های تجاری به‌منظور نظرسنجی­ها و افزایش فالوور اینستاگرام راه­اندازی کرد و انعکاس خوبی را به‌دست آورد. برای افزایش فالوور اینستاگرام و تعامل با آن­ها این کار بسیار مفید است.

ساخت نظرسنجی برای استوری چند قسمتی

موقع گذاشتن استوری چند قسمتی راه­های زیادی موجود است. اگر شما بتوانید از امکان نظرسنجی برای این کار استفاده کنید. موجب می­شود افزایش فالوور اینستاگرام و تعامل با فالوور ها به‌راحتی صورت بگیرد. مراحل زیر به شما کمک می­کند نظرسنجی اینترنتی را به‌راحتی انجام دهید.

  1. مرحله اول وارد شدن به صفحه اصلی اینستاگرام است.
  2. قسمت فید را برای گذاشتن story انتخاب کنید.
  3. فایل موردنظر را آپلود کنید.
  4. گزینه‌ای بعد از بارگزاری عکس به نام استیکر وجود دارد. آن را انتخاب کنید.
  5. استیکری به نام “POLL” را انتخاب کنید تا این استیکر به عکس شما اضافه شود.
  6. سؤال موردنظر برای نظرسنجی را در “Ask Your Quastion… بنوسید.
  7. جواب‌ها Yes/No باشد،DONE رو انتخاب و در غیر این صورت دو گزینه را تغییر دهید.

برچسب نظرسنجی برای استوری چند قسمتی

موقع گذاشتن برچسب نظر­سنجی، اینستا از شما می­خواهد یک سؤال مطرح کنید و جواب­ها و گزینه­های نظرسنجی را طرح کنید. بعد از این­که نظرسنجی را ایجاد کردید، story خود را در قسمت مخصوص بگذارید تا فالوور­های شما بتوانند نظر خود را منعکس کنند. این به روشی ارتباط مردم را با شما افزایش می‌دهد و نتیجه آن افزایش فالوور اینستاگرام است. موقعی‌که کسی نظر خود را در گزینه­ها می­دهد. آن­ها می­توانند ببینند که درصد و میزان رأی‌های دو گزینه چقدر است. اگر این افراد دوباره story شما را ببینند، درصد نتایج را خواهند دید.

ابعاد عکس و فیلم استوری

در استوری چند قسمتی ابعاد ۱۰۸۰ پیکسل در ۱۹۲۰ پیکسل است. تناسب این ابعاد ۹:۱۶ به شما کمک می‌کند وقتی شما تصمیم می­گیرید یک تصویر یا ویدیوی موشن گرافیک ایجاد کنید. نتیجه آن برجسته شدن story شما است؛ که افزایش فالوور اینستاگرام حاصل می­شود.

افزایش فالوور اینستاگرام با استوری چند قسمتی

برندهای مهم از اینستاگرام استفاده زیادی کرده­اند. با بررسی چند شرکت مهم خواهیم دید چطور افزایش فالوور اینستاگرام با استوری چند قسمتی برای این برندها امکان‌پذیر شده است.
دوست دارم همین الان برند مک دونالد را جستجو کنید تا بهتر متوجه استانداردهای یک شرکت حرفه ای شوید. تمامی محتوایی که منتشر میشود دقیقا طبق الگوی از قبل تعیین شده ، منظم و مرتب اند.

مطالب و محتواهای پشت‌صحنه

مواقعی که برای نشان دادن استوری چند قسمتی بهترین تصاویر قدیمی و تولیدشده از قبل را قرار دهیم، story یک ‌راه بسیار مهم برای انتشار مطالب در فضاهای مجازی محسوب می­شود. استفاده از محتواهای خوب، برند‌ها یک موقعیت بسیار خوبی برای انتشار تبلیغات در استوری چند قسمتی خود که امری کسل­کننده نشود فراهم می­­آورد.

مثالی از برندها

فرض کنید یک مدل فوتبالیست برای شرکت آدیداس در قسمت story عکس­هایی را انتشار می­دهد. اگر این شرکت در صحنه­های مختلف از این عکس­ها در story خود استفاده کند. افزایش فالوور اینستاگرام مفید را احساس خواهد کرد. این روش می‌تواند برای بسیاری از صنایع و حرفه­ها مورد استفاده قرار گیرد. قطعاً در برندهای معتبر این روش انجام­پذیر است. یک مثال دیگر، در رستوران که خود شما راه اندازی کرده­اید. می­توانید تصاویر و یا مسابقات مربوط به این کسب­و­کار را طراحی کنید؛ و با استوری چند قسمتی تبلیغات و جذب مشتری را انجام دهید. مثال دیگری ملک و املاک است که با گذاشتن عکس­های زیبای مربوط به ملک و املاکتان آن‌ها را به آشنایی با محصول تشویق کنید. این امکانات برای افزایش فالوور اینستاگرام و تعامل با علاقه­مندان حرفه­تان این امکانات مؤثر است.

الگوریتم­ها

اینستاگرام هم مانند برنامه فیس­بوک الگوریتم­هایی برای رده بندی­های استوری چند قسمتی ارائه داده است. در فیس­بوک stories­ بر اساس علاقه مردم طبقه­بندی می­شوند. هنوز مشخص نیست که آیا بر اساس اولویت زمان طبقه ­بندی می­شوند یا از این الگوریتمی که گفتیم اطاعت می­کنیم. این راه ها می­توانند ذهن مردم را برای افزایش فالوور اینستاگرام آماده کنند. حتی اگر مطالب دیگر رقیبان بسیار خوب باشد.

استوری چند قسمتی و ارتباطات

وقتی شبکه­هایی مثل تلگرام و اینستاگرام رونق گرفتند و همه­گیر شدند. افراد مشهور و برند­های معروف پاگرفتند؛ در نتیجه قسمت بزرگی از تبلیغات شان را به این شبکه­ها اختصاص دادند. story یکی از بهترین روش برای تعامل و ارتباطات توسط برند­هاست. همان­طور که گفتیم افزایش فالوور اینستاگرام رابطه مستقیمی با story دارد پس یادگیری تکنیک های جدید برای ارتباطات بسیار کارا است.

کارایی محتوای به ­موقع

در مقالات قبلی گفتیم که لایو کارایی­های زیادی ­دارد. در این برنامه زنده کاربران اینستاگرام در بخش تجارت قادر هستند برند تجاری خود را به گونه­های متفاوت ارائه دهند. لایو بسیار جذاب است و کاربردهای زیادی دارد؛ اما اینستاگرام مانند فیس‌بوک نیست که به کاربران خود اجازه پخش طولانی را بدهد. این کارها دلیل خوبی برای برندهای معتبر می­شوند تا افزایش فالوور اینستاگرام و تعامل با مشتریان را درپی داشته باشند. گذاشتن stories در تشکر از بینندگان و مشتریان برندها بسیار مؤثر است.

توسط | ۱۳۹۷-۸-۱۵ ۱۴:۳۹:۳۵ +۰۳:۳۰ اسفند ۱۹ام, ۱۳۹۶|اینستاگرام, مقالات|بدون دیدگاه

درباره نویسنده:

دیدگاه خود را بنویسید